Eurobest: Najuspešnejši Nemčija in Francija
Podeljene so nagrade Eurobest, ki veljajo za evropsko merilo za kreativno in učinkovito komunikacijo z blagovnimi znamkami. Med državami sta bili najuspešnejši Nemčija in Francija, držav iz regije pa ni med nagrajenci.
Francija je prejela kar sedem velikih nagrad, Nemčija pa štiri, med prejemnicami velikih nagrad pa sta bili letos prvič Poljska in Ukrajina. Simon Cook, izvršni direktor LIONS, je dejal, da je navdihujoče videti, koliko različnih držav je prejelo velike nagrade, mnoge v določenih kategorijah prvič.
Razglasili so tudi posebne nagrade – agencijska mreža leta je postal Publicis Worldwide, medijska mreža leta OMD Worldwide, agencija leta Marcel (Pariz, Francija), neodvisna agencija leta pa Serviceplan (München, Nemčija).
Na tekmovanje mladih kreativcev Eurobest Young Creatives se je letos prijavilo 152 ekip iz 24 držav, njihova naloga pa je bila ustvariti kampanjo na podlagi brifa, ki so ga dobili s strani turške odbojkarske zveze. Kampanja se je morala osredotočiti na enakost spolov in diskriminacijo ter navdihniti mlada dekleta k športu in spodbujati enakopravno udeležbo žensk ne le v športu, temveč tudi v vodenju in vseh drugih vidikih življenja.
Seznam vseh nagrajencev najdete na povezavi.