euro effie
Aktualno

Euro Effie za Argeto in Luno \TBWA

Na gala podelitvi Effie Awards Europe 2023 v Bruslju, ki jo prireja Effie® Europe, so podelili nagrade Euro Effie. Delo »Argeta: Oda pekom« je prejelo bronasto nagrado Euro Effie.

Na fotografiji: Medeja Kraševec Žnidarec, kreativna direktorica v Luni \TBWA, Mojca Praznik Matić, direktorica projektov v Luni\TBWA, Mojca Pesendorfer, vodja marketinga za razvoj kategorij in blagovnih znamk Argeta, ter Tamara Vilhar, starejša specialistka za potrošniške in tržne vpoglede v Atlantic Grupi.

»Oda pekom« je edini nagrajeni slovenski projekt, in sicer za blagovno znamko Argeta Atlantic Grupe, ki so ga zasnovali v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA.

Enzo Smrekar, podpredsednik uprave za delikatesne namaze, Donat in internacionalizacijo v Atlantic Grupi ter glavni direktor Atlantic Droge Kolinske, je ob tem povedal, da Argeta dosega izjemne rezultate in je vodilna znamka mesnih in ribjih paštet na evropskem tržišču. »Učinkovite in dolgoročno strateško zasnovane tržne komunikacije so ena od bistvenih prvin, ki Argeti omogočajo izjemno rast v celotni Evropi. Ponosni smo, da so izkušeni žiranti tekmovanja za nagrado Euro Effie nagradili naše delo in prepoznali Argeto s kampanjo Oda pekom kot eno najboljših praks v vsej Evropi. To je že tretja nagrada Euro Effie za Argeto, kar jo postavlja ob bok najuspešnejšim svetovnim znamkam,« je zadovoljen.

Nagrade so veseli tudi na Luni \TBWA, kjer pravijo, da so nagrade Effie, ki ocenjujejo učinkovitost kreativnih rešitev, vedno imele prav posebno mesto. »Tako pomensko kot tudi fizično, saj smo največkrat nagrajena in najbolj učinkovita agencija zadnjih dveh sezon Effie. Izredno ponosni smo, da uspešnost in učinkovitost naših projektov prepoznajo tudi na evropski ravni. To je že naša druga nagrada Euro Effie in tudi ta bo navdih in motivacija za vse prihajajoče projekte,« je povedala kreativna direktorica Medeja Kraševec Žnidarec.

euro effie

»Argeta: Oda pekom« je bron osvojila v konkurenci štiridesetih finalistov iz vse Evrope. V kategoriji hrana in pijača je med drugim tekmovala s španskim delom za znamko Magnum.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji