effie argeta
Aktualno

Effieji so vrhunec leta

»Effie vročica« se še ni polegla, zato smo dobitnike priznanj prosili, naj po podelitvi z nami delijo nekaj vtisov. Petra Čadež, direktorica marketinga v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi v Atlantic Grupi, effieje opiše kot vrhunec leta.

Kako tudi ne – osvojili so tri nagrade Effie Slovenija za Argeto, Argeta je postala blagovna znamka leta, Atlantic Grupa oglaševalec leta, poleg tega pa so prejeli še nagrado Euro Effie. »Nagrada Effie je za nas zagotovo tista 'največja', saj dokazuje našo marketinško odličnost v celoti. Ne le to, ponovno potrjuje našo strokovnost, zavzetost, zmagovalno miselnost in pomen vztrajnosti. Predvsem nam dokazuje, da ne le, da delamo prave stvari, temveč jih delamo na pravi način. Ekipa Argete je na vse osvojene nagrade ponosna, jaz pa sem predvsem počaščena, da lahko vodim takšno ekipo in da sem del Atlantic Grupe. Seveda ne gre pozabiti na naše partnerje, ki skupaj z nami že dolgo soustvarjajo blagovno znamko Argeta, kot so Luna \TBWA, Aragon, Valicon, Youtree in Media Publikum. Čestitke tudi vsem ostalim nagrajencem – zasluženo,« pravi Čadeževa.

čadež

Najbolj je navdušila njihova »Oda pekom«

Čeprav je bila Argeta nagrajena tudi za druga dela, je žirijo najbolj prepričala njihova oglaševalska akcija »Oda pekom«, za katero so v kategoriji izdelki – hrana prejeli zlato nagrado. Akcijo so zasnovali z agencijo Luna \TBWA v sodelovanju s partnerji Media Publikum, Promedia Group in Aragon, njen navdih pa je bil slogan »Dobra stran kruha«. Ta letos obeležuje 20. obletnico. »Z akcijo se želi Argeta zahvaliti vsem evropskim pekom, ki pečejo rahle bele štruce in dišeče črne hlebce, hrustljave žemljice, ciabatte, grisine, kifle, slanike ter vse druge pekovske dobrote, s katerimi si lahko privoščimo svojo najljubšo Argeto. Velika zahvala pa gre seveda tudi vsem, ki svoj kruh pečejo doma. Brez njih Argeta ne bi postala tako priljubljena po vsej Evropi,« so prepričani.

oda pekom

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji