Edinstvena zbirka pesmi kot simbol promocije medžimurske tradicije
V agenciji Bruketa&Žinić&Grey so zasnovali oglaševalsko akcijo za medžimursko blagovno znamko testenin Marodi. Z njo se med drugim zavzemajo za ohranjanje tradicije te hrvaške pokrajine.
Marodi je medžimurski proizvajalec testenin, ki že od vsega začetka kot najpomembnejšo vrednoto svoje poslovne zgodbe poudarja kakovost. S proizvodnjo so začeli leta 1992 v kraju Domašinec v Medžimurju in se od takrat uspešno pozicionirali kot blagovna znamka, ki stremi k ohranjanju tradicije svojega kraja.
V agenciji Bruketa&Žinić&Grey so lani prenovili njihovo blagovno znamko in preoblikovali embalažo celotne linije izdelkov, letos pa so zasnovali kampanjo, katere namen je promocija medžimurske kulture in jezika, prenos znanja iz generacije v generacijo ter blagovne znamke Marodi.
Medžimurska popevka je bila leta 2018 uvrščena na Unescov seznam nesnovne kulturne dediščine. Da bi prispevali k ohranjanju pesmi, je nastala tudi zbirka petih knjig međimurskih pesmi, v kateri je vsaki knjigi priložen poseben paket Marodi »abecednih testenin« za juho z natančnim številom črk, ki sestavljajo pesem.