marodi
Aktualno

Edinstvena zbirka pesmi kot simbol promocije medžimurske tradicije

V agenciji Bruketa&Žinić&Grey so zasnovali oglaševalsko akcijo za medžimursko blagovno znamko testenin Marodi. Z njo se med drugim zavzemajo za ohranjanje tradicije te hrvaške pokrajine.

Marodi je medžimurski proizvajalec testenin, ki že od vsega začetka kot najpomembnejšo vrednoto svoje poslovne zgodbe poudarja kakovost. S proizvodnjo so začeli leta 1992 v kraju Domašinec v Medžimurju in se od takrat uspešno pozicionirali kot blagovna znamka, ki stremi k ohranjanju tradicije svojega kraja.

V agenciji Bruketa&Žinić&Grey so lani prenovili njihovo blagovno znamko in preoblikovali embalažo celotne linije izdelkov, letos pa so zasnovali kampanjo, katere namen je promocija medžimurske kulture in jezika, prenos znanja iz generacije v generacijo ter blagovne znamke Marodi.

marodi1

Medžimurska popevka je bila leta 2018 uvrščena na Unescov seznam nesnovne kulturne dediščine. Da bi prispevali k ohranjanju pesmi, je nastala tudi zbirka petih knjig međimurskih pesmi, v kateri je vsaki knjigi priložen poseben paket Marodi »abecednih testenin« za juho z natančnim številom črk, ki sestavljajo pesem.

marodi2

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji