marodi
Aktualno

Edinstvena zbirka pesmi kot simbol promocije medžimurske tradicije

V agenciji Bruketa&Žinić&Grey so zasnovali oglaševalsko akcijo za medžimursko blagovno znamko testenin Marodi. Z njo se med drugim zavzemajo za ohranjanje tradicije te hrvaške pokrajine.

Marodi je medžimurski proizvajalec testenin, ki že od vsega začetka kot najpomembnejšo vrednoto svoje poslovne zgodbe poudarja kakovost. S proizvodnjo so začeli leta 1992 v kraju Domašinec v Medžimurju in se od takrat uspešno pozicionirali kot blagovna znamka, ki stremi k ohranjanju tradicije svojega kraja.

V agenciji Bruketa&Žinić&Grey so lani prenovili njihovo blagovno znamko in preoblikovali embalažo celotne linije izdelkov, letos pa so zasnovali kampanjo, katere namen je promocija medžimurske kulture in jezika, prenos znanja iz generacije v generacijo ter blagovne znamke Marodi.

marodi1

Medžimurska popevka je bila leta 2018 uvrščena na Unescov seznam nesnovne kulturne dediščine. Da bi prispevali k ohranjanju pesmi, je nastala tudi zbirka petih knjig međimurskih pesmi, v kateri je vsaki knjigi priložen poseben paket Marodi »abecednih testenin« za juho z natančnim številom črk, ki sestavljajo pesem.

marodi2

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji