ea sports
Aktualno

EA Sports poskrbel za največjo prenovo igričarske blagovne znamke do zdaj

Velikan na področju športnih videoiger EA Sports je po 30 letih predstavil novo podobo.

Britanska agencija Uncommon je bila krovna agencija pri prenovi znamke EA sports, ki je kot igričarska enota korporacije Electronic Arts podpisana pod ikonične igre, kot so FIFA, NBA, NHL, PGA Tour, Madden in UFC. Navdih so črpali pri ikoničnem »trikotniku«, ki med igranjem igre ponazarja, s katerim igralcem upravljamo. Novo podobo so poleg digitalne oblike izpostavili tudi na več kot 100 tekmah različnih športov po svetu, zastave z novim logotipom pa so se znašle tudi med nekaterimi nogometnimi navijači.

ea sports

ea sports

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji