Markacija
Aktualno

Dvajset »prehojenih let« agencije Markacija

Primorska agencija Markacija praznuje 20 let obstoja. Kot pravijo, delajo na celovitem in butičnem pristopu – naročniku najprej prisluhnejo, ga začutijo in pravilno usmerijo, nato pa razvijejo kreativno rešitev, ki deluje in prinaša rezultate.

Glavni člani ekipe so prve izkušnje z razvojem identitet pred več kot dvajsetimi leti začeli pridobivati v eni od takrat uveljavljenih italijanski agencij. Leta 2003 so se odločili, da svoje delovanje usmerijo na slovenski trg ter s svojim znanjem in izvirno ustvarjalnostjo podprejo domača podjetja.

»Tako je nastala agencija Markacija, kjer smo si za svoje poslanstvo zadali znamke svojih naročnikov pripeljati do boljših pozicij in višje dodane vrednosti. Na področju identitete in komunikacije smo orali ledino, saj je bila marketinška ozaveščenost na zelo nizki ravni, zelo nizki so bili tudi proračuni, ki so jih bila podjetja pripravljena vlagati v marketinške storitve. S premišljenim in kreativnim pristopom ter zvestobo marketinškemu razmišljanju pri grajenju identitete pa smo uspeli marsikatero podjetje pripeljati do zavidljivih tržnih pozicij,« pravijo v agenciji.

Danes v njej deluje ekipa devetih sodelavcev, ki pravijo, da k svojem delu pristopajo zavzeto, osebno in predvsem izkušeno. »Veseli smo uspešnih zgodb in prepoznavih znamk, ki smo jih v zavesti potrošnikov pomagali dvigniti iz povprečnih izdelkov v občudovanja vredne in zaželene znamke,« pravijo in naštejejo zgodbe, na katere so najbolj ponosni. Med njimi so »S planin na tradicionalen način« (Mlekarna Planika), »Junaki vinogradov« (Klet Brda), »Pričakuj nepričakovano« in »Leone Alive« (Leone), ter projekti za Hidrio, Brda, Pipistrel, Agrario Koper, Biostile, Mlinotest ter Riso Scotti.

»Svoje znanje bomo še naprej z veseljem delili z znamkami, ki nam bodo zaupale in sledile po poti do skupnega cilja ter skupaj z nami verjele v slogan: 'Kjer je Markacija, je pot',« so povedali za MM.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji