bla
Aktualno

Dončičev šef zagnal spletno lekarno z nizkimi cenami

Svetovno znani serijski podjetnik Mark Cuban se je lotil novega projekta, spletne lekarne costplusdrugs.com.

Na spletni strani so zdravila za ameriške razmere smešno poceni. Trenutno okoli100 generičnih zdravil prodajajo po nekaj deset krat nižjih cenah od originalnih zdravil v »komercialni« prodaji. Cene vseh zdravil so oblikovane po preprostem in transparentnem ključu, to je proizvodna cena + 15% marža + 3 dolarje za lekarno in 5 dolarjev za stroške poštnine.

Generično zdravilo Imatinib (nadomestek za Gleevec) prodajajo za 17,10 dolarja, medtem ko stane »original« neverjetnih 2.502,50 dolarjev. Fluoxetine (nadomestilo za znani Prozac) se prodaja za 3, 90 dolarjev, medtem ko stane Prozac običajno 22,94 dolarja. Zdravil sicer ni mogoče kupiti preko sistema zdravstvenega zavarovanja, a so za veliko večino kljub temu cenejša. Cuban je ob predstaviti dejal, da so »cene generikov oderuške«.

Med zdravili so tudi zdravila za povišani holesterol, HIV, sladkorno bolezen in druge pogoste bolezni. Cuban in sodelavci so prepričani, da nihče v ZDA ne bi smel plačevati dragih zdravil, ki ogrožajo preživetje njihovih družin. V primeru, da jih bodo začeli tekmeci kopirati in tekmovati z njižjimi cenami, bo »to zelo dobro«, je komentiral Cuban.

Mediji v ZDA poročajo, da gre za novo potezo bogataša, ki se je priključil tekmi ameriških miljarderjev, ki so začeli dobesedno tekmovati, kdo bo naredil več za svoje sodržavljane.

Pozdravljamo. In se sprašujemo, če bo resna konkurenca dovoljena tudi v Sloveniji.

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji