mm
Aktualno

Do korporativne vidnosti s pomočjo Press Clipping Media

Press Clipping v partnerstvu s Studiom 360 na trg prinaša inovacijo na področju korporativne vidnosti v Sloveniji.

Press Clipping se je z vstopom v dobo, ko tehnologija omogoča neomejene možnosti, zavezal k preoblikovanju načina, kako podjetja vizualizirajo svoje izdelke in storitve. »Naša nova storitev omogoča podjetjem, da na inovativen način predstavijo svoja poročila o družbeni odgovornosti, strategije internega komuniciranja in še veliko več. Vse to z namenom, da podjetja ne le sledijo trendom, ampak postavljajo nove standarde v industriji,« pravi Tatjana Novak, direktorica Press Clippinga.

Razumljivo in dostopno

Kot dodaja, bo nova tehnologija podjetjem omogočila, da postanejo vidnejša in bolj razumljiva javnosti. »V današnjem digitalnem svetu, kjer smo nenehno povezani s pametnimi napravami in aktivno komuniciramo preko družbenih medijev, je za podjetja ključnega pomena, da svoja sporočila delijo tudi na YouTubu. S sodobno tehnologijo so možnosti skoraj neomejene, pri tem pa je edina omejitev ustvarjalnost. Že 29 let si prizadevamo za razvoj, da bi naše storitve postale bolj učinkovite, lažje razumljive in bolj dostopne javnosti, še posebej tistim, ki se ukvarjajo z upravljanjem ugleda. Zato smo se odločili predstaviti nekaj novega, za kar verjamemo, da bo kmalu prispevalo k izboljšanju vidnosti tudi v korporacijah,« pojasnjuje. Po njenih besedah njihova vizija, t. i. korporativna vidnost, ni zgolj nov izdelek, ampak predstavlja njihov pogled na prihodnost, kjer tehnologija in kreativnost tvorita harmonično celoto.

Produkcija v virtualnem svetu

Andrej Kregar iz Studia 360 je ob tem poudaril: »Studio 360 je prvi virtualni studio v Sloveniji in v regiji, ki vključuje vse potrebne vrhunske tehnologije za pravo 3D-virtualno produkcijo. Naša tehnologija je trenutno najbolj iskan način produkcije za vse velike filmske in televizijske produkcije v svetu.« Produkcija namreč mogoča neomejene možnosti scenografij, kjer s klikom spremenijo realen prostor v računalniško grafiko, navidezen prostor. »Prednost takega načina dela je, da vsi vidijo dogajanje v živo in ne šele po končanem postprodukcijskem procesu,« je pojasnil.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji