zz
Aktualno

Dekleta bolj aktivno sodelujejo v družbenih medijih kot fantje

Skoraj polovica mladoletnih deklet aktivno sodeluje v aktivacijah na družbenih medijih, medtem ko to počne le dobra tretjina (37 odstotkov) dečkov te starosti. To še posebej velja za TikTok.

YouTube je pri obeh spolih najbolj priljubljena platforma za videovsebine, sledi mu TikTok. Na prvem prevladujejo fantje, na drugem dekleta, medtem ko je uporaba drugih platform enakomerna pri obeh spolih, kaže poročilo, ki ga je pripravilo raziskovalno podjetje Kids Industries.

Pomembna razlika je, da se fantje pogosteje ukvarjajo z videovsebinami v videoigrah, dekleta pa raje gledajo vsebine pretočnih platform ali objave, povezane z glasbo in lepotičenjem.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji