dbp
Aktualno

DBP Studio med finalisti natečaja European Design Awards

DBP Studio se je na oblikovalskem tekmovanju European Design Awards kot edini slovenski predstavnik uvrstil med finaliste. Uspeh so poželi s projektom trajnostne hotelske kozmetike, ki so ga zasnovali za znamko 123 zero.

V DBP Studiu so zavezani, da stvari spreminjajo na bolje in od tod tudi njihovo ime – kratica DBP namreč predstavlja njihovo težnjo k ustvarjanju oz. oblikovanju boljšega planeta (ang. Designing a Better Planet). Verjetno zato ne preseneča, da je tudi projekt, za katerega so prejeli priznanje, trajnostno naravnan.

Gre torej za trajnostne kozmetične izdelke za hotele znamke 123zero. Kot pravijo, gre za več kot le blagovno znamko za osebno nego, ampak za trajnostno gibanje, ki nam daje moč, da pozitivno vplivamo na planet. Njihovo poslanstvo je zagotoviti visokokakovostne izdelke za osebno nego, ki so izdelani iz naravnih, organskih sestavin in pakirani z mislijo na trajnost. Izdelki so izdelani v obliki prahu, dizajn (biorazgradljive) embalaže pa je odraz naravnega in organskega pristopa znamke s čistimi in modernimi linijami, ki dajejo občutek harmonije in ravnovesja.

123zero

»Pogled umerjamo veliko dlje od naslednjega kvartala«

»V DBP Studiu razmišljamo trajnostno in krožno ter skozi projekte ustvarjamo boljšo prihodnost za naš planet in naše partnerje. Kot profesionalci v marketinških veščinah pogled umerjamo veliko dlje od naslednjega kvartala. Edinstveno zgodbo o znamki ali izdelku približamo ljudem na empatičen in jasno razumljiv način, ki preverjeno deluje. Gradimo odnose na dolgi rok, zato soustvarjamo zgodbe z našimi poslovnimi partnerji. Z njimi dihamo, raziskujemo in pomagamo k učinkovitim rešitvam, na katere bodo ponosne tudi generacije za nami,« so povedali za MM.

Direktorica Darja Brečko Poženel dodaja, da je uvrstitev med finaliste European Design Awards zanje nekaj posebnega: »Ponosni smo, da smo med zelo močno globalno konkurenco kot edini Slovenci prišli do tako pomembnega priznanja še posebno na trajnostnem področju. Priznanje na globalni ravni nam potrjuje dejstvo, da hodimo in delujemo po pravi poti. 123 zero je za nas znamka, ki potrjuje vsa načela trajnosti, delimo si enake vrednote, zato je ob vzajemnem zaupanju tudi zrasla svobodna podoba embalaže, ki so jo med odličnimi izdelki prepoznali tudi v mednarodni žiriji.«

dbp

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji