bla
Aktualno

Dan D: Borut Pahor in Instagram kot rumeni tisk

Pred prihajajočim pogovorom na Dnevu_d je nekdanji predsednik RS Borut Pahor z bralci MM-a delil mnenja o platformah družbenih omrežij.

Z vidika opaženosti in dosega na družbenih omrežjih med slovenskimi politiki Borut Pahor nima konkurence. Največ pozornost javnosti je požel predvsem s svojimi objavami na Instagramu. Zato nas je zanimalo, zakaj je Instagram »njegova« platforma. »Saj ni. Za poskus celovitejšega oblikovanja svoje javne podobe sem kot politik nujno potreboval še Twitter in Facebook – ob spletni strani, seveda. Spletna stran je bila kot uradni list, Twitter je bil medij za resnejše vsebine, Instagram pa je bil rumeni tisk – zelo dragocen.  In Facebook vsega po malem,« je povedal za Marketing magazin. 

In kot pri vsaki opaženi ali celo viralni objavi imajo tudi njegove veliko komentarjev, dobrih in slabih. Jih naš kralj Instagrama bere? »Preberem jih takrat, ko me zanima njihovo mnenje ali pa ko naredim nekaj zelo novega ali drugačnega,« je povedal.

Več o svojih izkušnjah in poznavanju družbenih omrežij pa bo povedal v pogovoru z Marušo Kerec na Dnevu_d 16. marca 2023.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji