m
Aktualno

Damjan Blagojević po novem v agenciji bold.group

Agencija bold.group je odprla poseben oddelek za B2B-marketing, ki se mu je pridružil Damjan Blagojević, strokovnjak za B2B-marketing.

Damjan Blagojević že več kot 12 let deluje na področju digitalnega marketinga in oblikovanja spletnih izkušenj podjetij in znamk. V zadnjih 7 letih pa se je specializiral za B2B-področje kot svetovalec za digitalni, B2B- in ABM-marketing, digitalno izkušnjo kupca (CX), prodajo in osebno znamčenje.

Razlog, zakaj B2B-marketing v podjetjih pogosto ne deluje tako, kot bi si želeli, je običajno pomanjkanje kadra, časa in znanja za celovit pristop na tem področju. Kot pravijo v agenciji bold.group, izkušena ekipa njihovih strokovnjakov, zato deluje kot podaljšana roka podjetij, saj jim pomaga postaviti učinkovito B2B-strategijo, izobražuje, vodi in usmerja njihove zaposlene ter skupaj z njimi dosega zastavljene cilje. Tako bo po novem tudi Damjan Blagojević kot del agencijske ekipe podjetjem pomagal vzpostaviti učinkovitejši B2B-marketing.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji