miha oblak
Aktualno

Cvetličarstvo Miha Oblak in Marketing magazin podarjata božični aranžma UKC Ljubljana

Vrhunski cvetličar Miha Oblak in revija Marketing magazin sta Univerzitetnemu kliničnemu centru Ljubljana podarila unikaten božični aranžma. Cvetje je prijazno doniral Vrtko.

Cvetličar Miha Oblak je nekaj tednov ustvarjal božični aranžma, sestavljen iz barjanskih naplavin in cvetnih rož iz bakra, v katerega so dodane veje cvetov orhideje Vande. Ker ni želel, da bi vrhunska cvetličarska umetnina ostala le v njegovem salonu, se je ob pomoči direktorice revije Marketing magazin Ariane Nine Eror odločil aranžma podariti ustanovi, ki si jo v teh časih še posebej zasluži – zdravstvenim delavcem, pacientom in obiskovalcem UKC Ljubljana.

Božični aranžma bo od 18. decembra 2020 do 6. januarja 2021 krasil vhodno avlo UKC Ljubljana in dajal luč ter upanje vsem, ki bodo v naslednjih tednih tam delali ali se zdravili.

bozicni aranzma

Miha Oblak je ob tem povedal: »Aranžma je nastajal več tednov. Nisem vedel, komu je namenjen. Ko sem ga zaključil, pa mi je bilo takoj jasno, kam sodi.«

Simbol ljubezni in upanja

Ariana Nina Eror, direktorica Marketing magazina, dodaja: »Zdravstvena kriza, povezana s covidom-19, se danes dotika že nas vseh. Umirajo nam očetje in matere, znanci in prijatelji. Aranžma predstavlja simbol ljubezni in upanja.«

Posebno vzdušje v hali UKC Ljubljana

»Iskrena hvala, da tudi v predprazničnem času niste pozabili na tiste, ki dan in noč skrbijo, da je zdravstvena oskrba (še) vedno na voljo tistim, ki jo potrebujejo,« so pobudo pospremili v UKC Ljubljana. »Vaše velikodušno dejanje in izraz podpore nam vlivata moč in voljo za nadaljnje delo v času, polnem izzivov, hkrati pa je dekoracija v avlo UKC vnesla posebno vzdušje in mimoidočim zaposlenim pričara nasmeh na obraz,« so dodali.

Diggit

Prijavi se na 10DIGGIT

Intervju

game gang show
30. 03. 2023

Pred igričarskim spektaklom Game Gang Show smo se pogovarjali z vodjo projekta Gašperjem…

hm
29. 03. 2023

Nekdanji svetovni prvak v smučarskem krosu je javnosti predstavil svojo novo blagovno…

štalec
25. 03. 2023

Z Andražem Štalcem, soustanoviteljem digitalne agencije Red Orbit, smo se pogovarjali o…

»Sem analitičen človek, ampak odločitev ne sprejemam na podlagi podatkov, jih pa želim poznati. Ne gre torej za »data-driven« odločitve, temveč tiste…

Naši avtorji