miha oblak
Aktualno

Cvetličarstvo Miha Oblak in Marketing magazin podarjata božični aranžma UKC Ljubljana

Vrhunski cvetličar Miha Oblak in revija Marketing magazin sta Univerzitetnemu kliničnemu centru Ljubljana podarila unikaten božični aranžma. Cvetje je prijazno doniral Vrtko.

Cvetličar Miha Oblak je nekaj tednov ustvarjal božični aranžma, sestavljen iz barjanskih naplavin in cvetnih rož iz bakra, v katerega so dodane veje cvetov orhideje Vande. Ker ni želel, da bi vrhunska cvetličarska umetnina ostala le v njegovem salonu, se je ob pomoči direktorice revije Marketing magazin Ariane Nine Eror odločil aranžma podariti ustanovi, ki si jo v teh časih še posebej zasluži – zdravstvenim delavcem, pacientom in obiskovalcem UKC Ljubljana.

Božični aranžma bo od 18. decembra 2020 do 6. januarja 2021 krasil vhodno avlo UKC Ljubljana in dajal luč ter upanje vsem, ki bodo v naslednjih tednih tam delali ali se zdravili.

bozicni aranzma

Miha Oblak je ob tem povedal: »Aranžma je nastajal več tednov. Nisem vedel, komu je namenjen. Ko sem ga zaključil, pa mi je bilo takoj jasno, kam sodi.«

Simbol ljubezni in upanja

Ariana Nina Eror, direktorica Marketing magazina, dodaja: »Zdravstvena kriza, povezana s covidom-19, se danes dotika že nas vseh. Umirajo nam očetje in matere, znanci in prijatelji. Aranžma predstavlja simbol ljubezni in upanja.«

Posebno vzdušje v hali UKC Ljubljana

»Iskrena hvala, da tudi v predprazničnem času niste pozabili na tiste, ki dan in noč skrbijo, da je zdravstvena oskrba (še) vedno na voljo tistim, ki jo potrebujejo,« so pobudo pospremili v UKC Ljubljana. »Vaše velikodušno dejanje in izraz podpore nam vlivata moč in voljo za nadaljnje delo v času, polnem izzivov, hkrati pa je dekoracija v avlo UKC vnesla posebno vzdušje in mimoidočim zaposlenim pričara nasmeh na obraz,« so dodali.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji