miha oblak
Aktualno

Cvetličarstvo Miha Oblak in Marketing magazin podarjata božični aranžma UKC Ljubljana

Vrhunski cvetličar Miha Oblak in revija Marketing magazin sta Univerzitetnemu kliničnemu centru Ljubljana podarila unikaten božični aranžma. Cvetje je prijazno doniral Vrtko.

Cvetličar Miha Oblak je nekaj tednov ustvarjal božični aranžma, sestavljen iz barjanskih naplavin in cvetnih rož iz bakra, v katerega so dodane veje cvetov orhideje Vande. Ker ni želel, da bi vrhunska cvetličarska umetnina ostala le v njegovem salonu, se je ob pomoči direktorice revije Marketing magazin Ariane Nine Eror odločil aranžma podariti ustanovi, ki si jo v teh časih še posebej zasluži – zdravstvenim delavcem, pacientom in obiskovalcem UKC Ljubljana.

Božični aranžma bo od 18. decembra 2020 do 6. januarja 2021 krasil vhodno avlo UKC Ljubljana in dajal luč ter upanje vsem, ki bodo v naslednjih tednih tam delali ali se zdravili.

bozicni aranzma

Miha Oblak je ob tem povedal: »Aranžma je nastajal več tednov. Nisem vedel, komu je namenjen. Ko sem ga zaključil, pa mi je bilo takoj jasno, kam sodi.«

Simbol ljubezni in upanja

Ariana Nina Eror, direktorica Marketing magazina, dodaja: »Zdravstvena kriza, povezana s covidom-19, se danes dotika že nas vseh. Umirajo nam očetje in matere, znanci in prijatelji. Aranžma predstavlja simbol ljubezni in upanja.«

Posebno vzdušje v hali UKC Ljubljana

»Iskrena hvala, da tudi v predprazničnem času niste pozabili na tiste, ki dan in noč skrbijo, da je zdravstvena oskrba (še) vedno na voljo tistim, ki jo potrebujejo,« so pobudo pospremili v UKC Ljubljana. »Vaše velikodušno dejanje in izraz podpore nam vlivata moč in voljo za nadaljnje delo v času, polnem izzivov, hkrati pa je dekoracija v avlo UKC vnesla posebno vzdušje in mimoidočim zaposlenim pričara nasmeh na obraz,« so dodali.

Intervju

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Amélie
08. 06. 2024

V četrtek so na SOF-u udeleženci med drugim lahko prisluhnili Amélie Ebongué,…

Bolj kot znamka izkoristi ta kreativni duh TikToka, bolj verjetno bo pritegnila pozornost občinstva in ustvarila pozitivno dojemanje blagovne znamke.

Vito Sedej
29. 05. 2024

Vito Sedej, mlajši tekstopisec v Agenciji 101, je eden od kreativcev, ki je v zadnjem…

»Pri delu v oglaševanju mi je najbolj všeč to, da ob tako razgibanem delu vsak dan zelo hitro mine. Najmanj pa to, da dan včasih mine prehitro.«

Naši avtorji