comma2
Aktualno

Comma s kampanjo »Postavite se zase« premika modne meje

Commina jesensko-zimska kampanja spodbuja ženske, da si oblikujejo življenje po svojih lastnih zamislih, željah in zmožnostih. »Vsaka ženska ima svojo zgodbo in svoje izkušnje, kako se je postavila zase,« pravijo.

Kampanjo »Postavite se zase« (»Step up for yourself«), ki je bila posneta v Rimu, zastopajo Lauren Wasser, Danielle, Lashley, Maya Stepper in Mini Anden, ki so Commi zaupale, kako so se podale na pot do lastnega uspeha.

lauren

Ameriška manekenka, aktivistka in športnica Lauren Wasser je pred desetimi leti zaradi sindroma toksičnega šoka izgubila obe nogi. 34-letnica je z vero vase uspela opustiti začetne strahove in skrbi. Njene zlate protetične noge so njen zaščitni znak, s svojo osebnostjo pa je vzornica mnogim ženskam. »Spoznala sem, kako edinstvena in posebna sem in to je tisto, kar me loči od tega, da samo obstajam. 'Step up for yourself' zame pomeni verjeti vase in ne biti obremenjena z nikomer ali ničemer,« pravi.

danielle2

Danielle Lashley svojo supermoč črpa iz vloge matere. »Step up for yourself« zanjo pomeni vztrajati pri vrednotah, prevzemati odgovornost in biti močna za lastno družino. »Rada se zavzemam za tisto, kar čutim, da je prav,« pravi.

mini

Življenjsko vodilo Mini Anden je delati, kar je prav: »Postavi se zase zame pomeni, da delaš, kar se ti zdi prav. Da se ne zadovoljiš s povprečjem, ampak si vedno prizadevaš biti boljša, imeti več znanja, se počutiti bolje, izkusiti več, videti svet, si postavljati izzive in si ne dovoliti, da se ustaviš, kadar se ti zdi težko. Moj nasvet ženskam je, naj ne pozabijo nase,« pravi.

maya

Maya Stepper se počuti najbolje, ko je lahko takšna, kot je. Čeprav je biti avtentična v službi manekenke velikokrat težko, vedno najde neko ravnotežje. Je prava borka, ki pravi, da se je vedno nekako prebijala skozi življenje. Ker nikoli ni obupala, jo prijatelji kličejo »železna Maya«. Njena moč je ona sama, pravi in dodaja, da je potrebno vedno znova razmišljati o sebi in ne pustiti zunanji kritiki, da te porazi.

Kaj bomo nosili to jesen in zimo?

Comma tokrat kombinira različne materiale in barve, ki dajejo ženskam svobodo izražanja, razvijanje svoje osebnosti in sloga. »Vsestranskost je ključna beseda, rezultat pa je vznemirljiva igra kontrastov. Materiali so vse od od ležernega velveta in grobega pletenja do plemenitega satena. Medtem pa svet barv določajo nove nevtralne barve: nežni sivi toni, modra v barvi ledenih kristalov, bež, barve jagodičevja in seveda večna črna. Monokromatski videz ostaja v trendu tudi to sezono,« pravijo.

comma4

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji