K-Wave
Aktualno

Coca-Cola za ljubitelje K-popa

Blagovna znamka Coca-Cola je svoji ponudbi dodala nov izdelek. Linijo Coca-Cola Creation so dopolnili s pijačo Creations K-Wave, ki je namenjena ljubiteljem korejske kulture in pop glasbe. Predstavili so jo tudi z novim oglasom.

Kot pravijo, je tako imenovani K-Pop kulturno močno vplival na Evropo, novi izdelek pa znamki ponuja veliko priložnosti za sodelovanje s korejskimi umetniki tako v fizičnem kot tudi v digitalnem svetu. »Pijača ustvarja naelektreno vesolje, ki združuje oboževalce korejske kulture in njihove idole. Glasbene skupine Stray Kids, ITZY in NMIXX so za svoje oboževalce ustvarile nepričakovana doživetja, med drugim ultimativno K-Pop himno in videospot z naslovom 'Like Magic',« pravijo pri Coca-Coli. Kot dodajajo, bodo uporabnikom ponudili tudi

priložnost, da se podajo na »potovanje«, ki ga poganja umetna inteligenca in jim omogoča, da se potopijo neposredno v živahni svet K-Pop glasbenega videa.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji