z
Aktualno

Coca-Cola in Time Out: Kultni nostalgični trenutki kot potovalni vodič

Coca-Cola se je povezala z medijsko hišo Time Out, s katero sta poustvarili kultne trenutke iz zabavne industrije in izpostavili najbolj trendovske prehranske destinacije po svetu.

V novi oglaševalski akciji Coca-Cola predstavlja pet različnih doživetij, ki izpostavljajo različne prehranske destinacije po svetu. Blagovni znamki sta skupaj ustvarili interaktivni zemljevid 'Foodmarks (Prehranske znamenitosti)', na katerem je označenih 413 krajev po svetu, povezanih z nepozabnimi obroki, ki vključujejo Coca-Colo.

Pri tem so ustvarili pet različnih aktivacij, s katerimi javost spominjajo na pomembne zgodovinske trenutke zabavne industrije, v katerih se je pojavila gazirana pijača. Pri oglaševalski akciji jim je pomagala agencija WPP Open X pod vodstvom Ogilvyja.

Akcijo začela Marylin Monroe v New Yorku

V oglaševalski akciji za New York je izpostavljen nostalgičen trenutek iz leta 1957, ko je Marilyn Monroe ustavila promet na Manhattnu, da bi uživala v hot dogu in kokakoli z ulične stojnice. Uvod v akcijo je bil dvodnevni dogodek 16. in 17. februarja, znotraj katerega so organizirali več aktivacij –gledališko predstavo, plesne aktivacije po različnih prizoriščih, v središču so postavili virtualno Marylin Monroe in jo oživili z umetno inteligenco, vse skupaj pa začinili z izpostavitvami v trgovinah in različnih lokalih. Dogodki so bili zelo hitro razprodani, udeležilo se jih je mnogo vplivnežev, ki so pomagali razširiti akcijo na družbenih omrežjih.

Islam ElDessouky, višji globalni direktor za kreativno strategijo pri Coca-Coli, je komentiral: »Fotografija Marylin Monroe s hot dogom in kokakolo nas je spodbudila k razmišljanju, da se lahko vsi povežemo z ujetimi občutki starlete v tej situaciji. Ideja projekta je torej predstaviti svetu nekaj podobnega, kot je Michelinov vodič, le da slavi zgodovinske trenutke v določenih mestih in je vsem zelo dostopno.«  

Iz New Yorka v Rio de Janeiro, Hongkong, New Delhi in Bangkok

Akcija se bo nadaljevala do poletja in vsebuje štiri dodatne aktivacije. Na začetku marca bo Coca-Cola odprla restavracijo in koncertni prostor v slogu 80-ih let v Riu de Janeiru. Navdih so dobili v fotografiji brazilskega rock glasbenika Cazuze, ki se po koncertu sprošča s pico in kokakolo. Oglaševalska akcija v Hong Kongu temelji na ikoničnem trenutku v komediji 'The God of Cookery' iz leta 1996, tista v New Delhiju pa iz bollywoodskega filma iz 50-ih let prejšnjega stoletja, v katerem je zaigral Raj Kapoor. Akcijo s poudarjenimi aktivacijami bosta Coca-Cola in Time Out zaključila aprila v Bangkoku s slavljenjem ulične hrane.

Projekt nima konca

Kljub temu, da je kampanja namenjena mlajšim potrošnikom (generacija Z), bo po besedah ElDessoukyja dosegla tudi precej starejše ljubitelje kulture in gazirane pijače. Prav zato Coca-Cola načrtuje v naslednjih tednih dodati več destinacij v vodič, vsi predlogi pa bodo povezani z ikoničnimi trenutki iz zgodovine kulture, filma, serij ali glasbe. »V marketingu smo nagnjeni h kompliciranju, a ta akcija je zelo enostavna – popoln in nostalgičen trenutek, popoln obrok in popolna Coca-Colas.«

z

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji