coca cola
Aktualno

Coca-Cola si je premislila glede enotne embalaže

Okus Coca-Cola Zero Sugar prihaja v prenovljeni pločevinki. V spremljajočem oglasu ponovno sodelujejo z raperjem Tylerjem, The Creatorjem.

V celoti rdeča pločevinka s črnim napisom tako pomeni odmik od enotne embalaže, ki so jo napovedali že leta 2015, udejanjili pa leta 2018. Nova pločevinka se od prejšnje razlikuje potem, da nima črne obrobe pri vrhu. Enotno embalažo so predstavili z namenom, da bi povečali prodajo različice brez sladkorja, saj naj bi se – vsaj po njihovem prepričanju – ob enotni embalaži potrošniki »lažje« odločali za Zero Sugar. No, slaba tri leta pozneje se slednja predstavlja s svojo pločevinko, novost pa so podprli z oglasom, kjer tako kot pri lanski globalni akciji sodelujejo z glasbenikom Tylerjem, The Creatorjem.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji