zlati b
Aktualno

Četrtina več del v tekmi Zlatega bobna

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben je letos prijavljenih kar 25 odstotkov več del kot pred dvema letoma. Organizatorji tako z veseljem sporočajo: »Po letu premora se bo festival vrnil močnejši kot kdaj koli prej.«

Špela Levičnik Oblak, direktorica tekmovanja, navaja, da so na letošnji Zlati boben prijavljena dela iz 29-ih držav z Rusijo, Romunijo, Slovaško in Turčijo v ospredju. »Kar 41 odstotkov del prihaja iz neodvisnih agencij, največ del pa je prijavljenih v kategorijo vsekanalni boben (omni-channel drum). S številom in raznolikostjo dela smo izredno zadovoljni,« pravi. Pozitiven odziv kreativne panoge je pozdravil tudi Miha Bevc, kreativni direktor v v agenciji Herman & partnerji in direktor tekmovanja, ki pravi, da bo po letu tišine Zlati boben bobnel glasneje kot kadar koli prej.

Zdaj 63 žirantov čaka ocenjevanje prijavljenih del, rezultati pa bodo znani od 13. do 15. oktobra 2021, ko bo potekal festival, tokrat sicer le preko spleta.

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji