z
Aktualno

Čedalje nižji oglaševalski proračuni zaradi vse ostrejše politike zasebnosti

Zaradi vse ostrejše zakonodaje o varovanju podatkov, ki vpliva na vse komunikacijske in medijske kanale, se oglaševalski proračuni nižajo, ugotavljajo pri IAB.

Platforme in podjetja (na primer družbeni mediji in maloprodajni mediji), ki raziskujejo in izkoriščajo prvoosebne podatke, postajajo vse bolj pomembna tematika v razvijajoči se podatkovni pokrajini. V ospredje namreč prihaja pristop, ki daje prednost zasebnosti.

Kar 82 odstotkov sodelujočih v raziskavi IAB je poudarilo, da nove omejitve že vplivajo na organizacijske spremembe, medtem ko jih tri četrtine pričakuje, da se bo zmožnost zbiranja tretjeosebnih podatkov o potrošnikih še poslabšala. Ugotovili so, da bo kar 90 odstotkov kupcev oklestilo dostop do svojih podatkov, kar vodi k premiku v oglaševalskih proračunih.

Spremembe v podatkovni pokrajini, še posebej s postopnim opuščanjem tretjeosebnih piškotkov s strani Googla in strožjimi zakoni držav, ustvarjajo vse večjo negotovost. Pričakuje se, da bo leto 2024 ključno za marketinške strategije, ki poudarjajo zasebnost. Vse več poudarka bo na kakovostnih podatkih, ki jih bodo kupci razkrili sami. To ustvarja vse večje zanašanje na prvoosebne podatke, pri čemer lahko napovemo vedno več zbiranja podatkov potrošnikov s strani blagovnih znamk, agencij in založnikov.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji