M+
Aktualno

Če »nimaš kaj obleči« in ne moreš v McDonald's, uporabi M+

McDonald's je v Franciji predstavil nov oglas, s katerim želijo promovirati svojo lastno dostavno aplikacijo: M+.

Oglas so zasnovali v agenciji TBWA\Paris, z njim pa sporočajo, da lahko do svojega najljubšega prizgrizka iz McDonald'sa pridete tudi tako, da ne zapustite udobja svojega doma (ali delovnega mesta). Pod nekoliko bizaren oglas se je podpisal priznani režiser Bjorn Ruhmann, ki pravi, da je vanj vključil privlačno glasbo in prispodobe vsakdanjih situacij, ki jih vsi poznamo, vse skupaj pa je predstavil v zabavnem kontekstu.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji