mm
Aktualno

Cannes Lions: 70 let ustvarjalne odličnosti, eno praznovanje

Odpirajo se vrata 70. mednarodnega festivala ustvarjalnosti Cannes Lions. Slovenci si ne moremo obetati nobene nagrade, prav tako se v ožji izbor ni uvstilo nobeno delo iz regije.

Prejetih je bilo skoraj 27 tisoč prijav, kar je 6 odstotkov več kot lani. Organzatorji ob tem poročajo, da so zabeležili 18-odstotno povečanje števila prijavljenih prispevkov neposredno s strani blagovnih znamk, kar dokazuje, kako pomembna je kreativnost, ki poganja poslovanje. Rast prijav v kategorijah, kot sta Igričarstvo in Zabavna industrija, prav tako kaže naraščajoče zaupanje in naložbe v netradicionalno kreativnost, ki vpliva na poslovanje.

Globalna merila nove ustvarjalnosti za prihodnje leto

Simon Cook, izvršni direktor festivala, je komentiral: »Premiki nam dajejo močan vpogled v krajino industrije in nastajajoče trende. Velik porast prispevkov, ki so jih poslale neposredno blagovne znamke, dokazuje, kako pomembna je ustvarjalnost, ki poganja poslovanje. Naše žirije bodo kurirale prijavljena dela in postavile nova globalna merila ustvarjalnosti za prihodnje leto, ter podprla tiste, ki uporabljajo ustvarjalnost za spodbujanje napredka.«

Nova kategorija Igričarstvo je pustila na žirijo največji vtis, saj so presenečeni, koliko prijav so prejeli. Philip Thomas, predsednik tekmovalnega dela, je komentiral: »Število prispevkov, prejetih v prvem letu je dokaz pomembnosti in priložnosti, ki jih ima to področje v marketinški skupnosti. Navdušeni smo.«

Ožji izbor

Ob pregledu objavljenih seznamov del, ki so uvrščeni v ožji zbor, smo ugotovili, da se nobene delo iz Slovenije ali regije ni uvrstilo na 30 seznamov ožjega izbora del.

 

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji