aa
Aktualno

Cannes Lions 2023: Inovativen izdelek za več avtonomije in samozavesti

Kanskega leva za inovacije sta prejela podjetje Augmental in agencija Wunderman Thompson, in sicer za napravo MouthPad, ki jo poganja UI in ljudem omogoča uporabo in nadzor naprav z gibanjem jezika.

Po podatkih Svetovne zdravstvene organizacije od 250.000 do 500.000 ljudi po vsem svetu vsako leto utrpi poškodbo hrbtenjače (SCI), ki negativno vpliva na vsakodnevne aktivnosti, izobraževanje, zaposlovanje in druženje, omejuje pa tudi dostop do računalnikov, interneta in mobilne komunikacije.

Zato so v podjetju Augmental ustvarili MouthPad, nekakšno držalo za zobe, napravo, ki jo poganja strojno učenje za prevajanje gibov jezika na nebo uporabnikovih ust v navodila za naprave, povezane z bluetoothom. Vsaka naprava je prilagojena uporabnikovim ustom s pomočjo skeniranja zob in deluje kot sledilna ploščica za jezik. Oglaševalska akcija za napravo prikazuje učinek preprostih svoboščin, kot sta sestavljanje besedila ali upravljanje spolne igrače z gibi jezika.

Izdelek slavi uporabnikovo zasebnost in dostojnost, saj so dosedanje naprave zelo vidne očem javnosti (krmilne palice z usti, glasna navodila) ter utrujajoče za uporabo (bolečina v zobeh ali na nebu ust). Izkušnja je lahko frustrirajoča in osebe s posebnimi potrebami se čutijo manj samostojne.

Predsednica žirije Grace Francis, globalna vodja kreative in oblikovanja pri WongDoody, je dejala, da je žirija iskala delo, brez katerega si ne morete več predstavljati sveta, kakršen je bil, preden je ta izdelek obstajal. »Izdelek je zelo pomemben za invalide, pogosto razmišljamo o pomoči njim, ta naprava pa jim omogoča avtonomijo pri manjših dejanjih, kar izboljšuje kakovost njihovega življenja.«

Intervju

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

Naši avtorji