oglas
Aktualno

Brez besed: Najbolj grozni oglasi iz preteklosti, 3. del

V sklopu člankov Brez besed dokazujemo, da pogled v preteklost oglaševalske industrije ni vedno romantično nostalgičen, včasih je prav grozljiv in nepopisno smešen.

V prvem delu serije člankov smo se nostalgično ozrli v preteklost in izbrali nekaj oglasov, ki bi jih danes označili za izrazito seksistične, v drugem delu so glavno vlogo prevzeli otroci, v tokratno zbirko pa smo nanizali nekaj bizarnih oglasov, ki jih postavljamo v kategorijo neuvrščeni.

Čelada za razmišljanje

Boj z izpadanjem las po moško je v preteklosti zaznamovala velika doza humorja. Čelade v papeškem slogu naj bi lase »gojile« z učinkom tople grede.

a

Karantena

Oglas za telefon se ni postaral dobro. Tik po soočanju s pandemijo se ljudje še predobro spomnimo, da nam pri negativnih občutkih in strahu niso pomagale niti najnovejše tehnološke napravice, kaj šele običajen stacionaren telefon. Pogled v preteklost pa nas kljub vsemu potolaži, da so ljudje že več desetletij kdaj pa kdaj ostali sami in trpeli v izolaciji.

m

 

Marihuana naj raste doma

Morda je bil v starih časih odnos do poživil precej drugačen, vendar smo do tega oglasa predvidevali, da se poživila omejujejo na aklohol (»BudWeiser je dober za vas!«) in cigarete (»Mama, prižgi cigareto!«). Očitno smo med poslušanjem zgodb naših staršev preslišali dejstvo, da so ljudje doma vzgajali in kadili marihuano. Oglas spodbuja ljudi, naj kadijo marihuano, posajeno na domačem vrtu. Pri tem opravilu so očitno radi pomagali tudi otroci.

m

Samomor ni rešitev za šibke lase

Medtem ko verjamemo, da so mlajše generacije vse bolj občutljive in jih označujemo, da so »zaviti v vato«, nas oglas opomni, da to ni čisto res. Kreativna zasnova oglasa za serum in šampon za lase nakazuje, naj ljudje ne naredijo samomora, če imajo šibke lase in slabo frizuro. Ali je to na kakršen koli način smešno? Ali je to sploh sprejemljiv način trženja izdelka? Neprijetno.

z

Vojne zgodbe

Ne vemo, ali je bolj bizaren napis v smislu vabila na pijančevanje, s katerim bomo pozabili na vojno, ali grafično ozadje oglasa, v kateri gori vas, vojaki, žejni alkohola, pa bežijo iz nje z gajbami Heinekena. Ne znamo komentirati.

l

Igre s pitjem

Še en neprimeren poziv k pitju in pijančevanju iz starih časov. Oglas, ki dejansko spodbuja k opijanju deklet, je precej vulgaren. Osredotočite se na pogled moškega na sliki, kako poželjivo opazuje punco, medtem ko spodbuja k uživanju alkohola. Fuj.

m

Salama, ki se reže sama

Kaj se dogaja tukaj? Precej moteča slika, kajne? Vsi vemo, da so mesne salame narejene iz živali, ampak prodajati salamo na takšen način je enostavno nagnusno. Če jemo meso, se ne smemo pretvarjati, da ni živalskega izvora, ampak vseeno nam ni treba videti prašiča, ki se navdušeno reže na koščke. To je tako ... grozljivo.

m

Maslo, maslo, maslo

Ob pogledu na tega malega dečka, ki je ogromne kose masla, nam postaja slabo. Zraven slike pa še napis, kako zdravo je to. Ali je šlo za šalo ali zdravstveni nasvet, da je treba pojesti veliko masla? Tudi v primeru, če bi bilo maslo zdravo, so takšne porcije zelo nezdrave in neprebravljive.

m

Humor o atomski bombi

O moj bog. Sploh ne vemo, kje naj začnemo. Kakšna žalostna resnica.  Ali so ljudje dejansko živeli z miselnostjo »ubij ali bodi ubit«? Kako temne in zlovešče misli, ki podpirajo rabo atomskega orožja.

m

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji