zzz
Aktualno

Bo Slovenec premagal Maxa Verstappna?

Z Maxom Verstappnom se bo na globalnem finalu aktivacije Player 0.0 pomeril 18-letni Jernej Dovžan iz Tržiča. Kampanji, s katero Heineken spodbuja odgovorno vožnjo, se je pridružilo več kot 15.000 Slovenk in Slovencev.

Na nedeljskem zaključku Game Gang Showa je kot najboljši voznik igričarske aktivacije Player 0.0 slavil 18-letni Jernej Dovžan. Kot najuspešnejši voznik spletne dirkaške igre je dosegel najboljši rezultat med več kot 15.000 sodelujočimi Slovenkami in Slovenci ter si s tem prislužil edinstveno doživetje – srečanje in dirkanje na simulatorju s trikratnim svetovnim prvakom Formule 1 Maxom Verstappnom. Z legendarnim voznikom se bo pomeril na globalnem finalu kampanje, s katero Heineken opozarja na problematiko voženj pod vplivom alkohola.

»Obstaja možnost, da premagam Maxa v globalnem finalu, saj je fizika v igri drugačna kot v resničnosti, Max pa v virtualnem svetu nima opravljenih toliko ur kot jaz. Ampak seveda – on je Max Verstappen,« je povedal Jernej Dovžan, ki je pojasnil, da mora e-športnik, ki želi biti zelo dober v določeni igri, v to vložiti bistveno več časa, kot si ljudje mislijo.

zz

V igričarstvu je ogromen potencial za promocijo blagovnih znamk

Za tovrstno aktivacijo so se pri Heinekenu odločili, saj že vrsto let vlagajo v promocijo odgovornega pitja in s tem odvračajo od vožnje pod vplivom alkohola. »S sporočilom kampanje 'Ko voziš, ne pij' skupaj s svetovnim prvakom Formule 1 Maxom Verstappenom, ki je hkrati tudi ambasador Heinekena 0.0, opozarjamo, da združevanje pitja in vožnje predstavlja resno tveganje. Letos smo kampanjo nadgradili z atraktivnim igričarskim izzivom Player 0.0, s katerim smo iskali najboljše voznike in se tako približali tudi generacijama Z in Y, ki sta imeli možnost svoje spretnosti in trezno glavo pokazati v igri in na simulatorjih,« je povedala Katja Sabadin, vodja blagovne znamke Heineken v Pivovarni Laško Union.

V igričarstvu vidijo velik potencial za promocijo njihove blagovne znamke, saj so poleg zabeleženih 15.000 odvoženih voženj tudi na finalnem dogodku, ki se ga je udeležilo več tisoč ljudi, prejeli dober odziv. »Na spletu smo skupaj zabeležili več kot 15.000 odvoženih voženj v izzivu Player 0.0, na samem finalnem dogodku je bilo več tisoč ljudi, kar pomeni izjemen odziv in to je potrditev, da je za našo blagovno znamko tudi v igričarstvu velik potencial,« pravi Kaja Sabadin in dodaja: »Aktivacijo ocenjujemo kot uspešno, z rezultati in samimi odzivi sodelujočih smo zelo zadovoljni. Navdušeni smo tudi, da je šla prva nagrada – dirkaški vikend z Maxom Verstappnom – v prave roke, saj je zmagovalec velik ljubitelj formule 1.«

zzz

 

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji