zz
Aktualno

Blagovna znamka Coach združila virtualne vplivneže z resničnimi zvezdniki

Pri luksuzni znamki Coach so se odločili približati mlajšim potrošnikom, zato so v novi kampanji združili zvezdnike, kot so Lil Nas X, Camila Mendes, Youngji Lee, Kōki in Wu Jinyan, z virtualno vplivnico.

Tržnokomunikacijska akcija »Najdi svoj pogum« (»Find Your Courage«) želi pritegniti mlajše potrošnike in jim predstaviti pot iz zapletenih identitetnih kriz v spremembe preko samoizražanja, ki bodo vodile v njihov resničen jaz. Resničnim zvezdnikom, ki so ambasadorji blagovne znamke, bo pri tem pomagala še virtualna vplivnica Imma. Uporaba Imme služi prav poudarjanju razlik med resničnim in imaginarnim; slednje pa lahko pomaga pri krepitvi poguma, da mladi stopijo iz lastne sence. Pripadniki generacije Z Immo poznajo že od leta 2018 in se je pojavila v projektih za Nike, Puma in Calvin Klein.

Modna hiša je v sklopu 360-stopinjske kampanje prenovila spletno mesto, družbene medije, posnela kratke filme, ustvarila več različnih kreativ za spletno oglaševanje ter kampanjo prenesla tudi na igričarske platforme.

»Akcija 'Najdi svoj pogum' je namenjena navdihovanju naših potrošnikov, da poiščejo vse možnosti, kakršni lahko postanejo, kljub napetostim in pričakovanjem v življenju, ki jih morda občutijo,« je dejal Sandeep Seth, glavni direktor marketinga pri podjetju Coach Global. »Za nas je Imma popolna ambasadorka za pripovedovanje te zgodbe, ker izziva predstavo o tem, kaj danes imamo za 'resnično'. Njeno potovanje nas popelje v nov svet, ki premika meje samoizražanja,« je dodal Seth.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji