BalCannes: Slovenija (za zdaj) z dvema finalistoma
Organizatorji izbora BalCannes so se odločili, da letošnjih finalistov ne bodo razkrili naenkrat, ampak vsak dan nekaj. Trenutno sta med njimi dva slovenska projekta – oba iz Agencije 101.
Prva dva projekta, ki sta navdušila žirijo BalCannesa (v medijski žiriji je med drugim tudi Simona Kruhar Gaberšček, odgovorna urednica Marketing magazina), so na profilu na Facebooku razglasili 1. februarja, od takrat pa vsak dan od ponedeljka do petka razkrivajo preostale finaliste.
V Agenciji 101 sta se do zdaj med finaliste uvrstila njihova projekta »GastarbAIter« in »Burekuna«. Prvega so razvili za Delavsko svetovalnico, gre pa za informacijsko orodje, ki je namenjeno množičnemu opolnomočenju tujih delavcev z znanjem o njihovih pravicah pri delu v Sloveniji. Drugi je projekt prve in edine menjalnice na svetu, v sklopu katerega so kupci v Bureku Olimpija hrvaške kune lahko zamenjali za burek, vse skupaj pa je imelo tudi dobrodelno noto.
Matjaž Germ, kreativni direktor v Agenciji 101, je ob tem povedal, da je tekma za BalCannes v prenovljeni obliki dobila nov zagon in zagotovo velja za eno od najbolj prestižnih regijskih oglaševalskih tekmovanj. »Na tekmovanje prijavljamo dela, ki so bila med najboljšimi na domačih oglaševalskih festivalih, in veseli nas, da smo (do zdaj) med finalisti že z dvema projektoma. Upamo, da se med najboljše uvrsti tudi tretji projekt, ki smo ga prijavili, računamo pa tudi na to, da se bomo ob ožjih izborih aprila razveselili kakšne nagrade. Če pa smo pred Eurom še malce reprezentančni, bomo veseli, če se med najboljše uspe prebiti še kakšnemu drugemu slovenskemu projektu,« je povedal za MM.