balcannes
Aktualno

BalCannes 2021: »Situacija v državi in svetu je še naprej negotova«

Organizatorji kot glavna razloga za odpoved letošnjega tekmovanja BalCannes navajajo negotovost zaradi pandemije in priložnost za prenovo tekmovanja.

V torek smo poročali, da je Hrvaško združenje tržnokomunikacijskih agencij (HURA) odpovedalo regijsko oglaševalsko tekmovanje BalCannes, češ da si bodo po dolgoletnem trudu letos vzeli zasluženi odmor, naslednje leto pa naj bi se vrnili v velikem slogu. Kot je za MM povedala Dunja Ivana Ballon, predsednica HURA, je stanje na Hrvaškem in v svetu še vedno negotovo, kar pa vidijo kot priložnost za razmislek o BalCannesu in osvežitev celotnega koncepta tekmovanja. »Odločitev ni bila sprejeta naglo, o njej smo dolgo razmišljali in presodili, da je za nas najboljša z več vidikov, ki navzven morda niso očitni. Organizacijska ekipa, ki nosi vso odgovornost, mora o njih resno razmisliti in jih upoštevati. Verjamemo, da nas čaka lepa prihodnost, levi pa se bodo vrnili v velikem slogu. Brez skrbi, letošnji izvrstni projekti ne bodo pozabljeni. Na naslednji izdaji regijske revije nas tako čaka dvoletni nabor del in s korakom nazaj bomo lahko še posebej kakovostno ocenjevali kreativna dela v trenutkih, ko bo, močno upamo, pandemija za nami,« pojasnjuje Ballonova.

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji