babycenter
Aktualno

Baby Center z novo agencijo za odnose z javnostmi

V agenciji Sidera so z novim letom med svoje naročnike dodali Baby Center. Čeprav sta Maja Ambrož, vodja celostnega marketinga v podjetju AKIDS, in Urška Ambrož, lastnica Sidere, sestri, operativno v procesu ne bosta sodelovali.

Projekt bo namreč v Sideri vodila Eva Novak, je pa Urška Ambrož za MM povedala, da je njuno »poznanstvo« dodatna motivacija za še boljši rezultat. »Sicer pa ima Maja veliko izkušenj s sodelovanjem z različnimi agencijami, odloča se zelo racionalno in želi videti pozitivne učinke,« še pravi Urška.

Maja Ambrož doda, da je blagovna znamka Baby Center del odraščanja generacij otrok že več kot 30 let. Blagovno znamko skrbno upravlja in razvija podjetje AKIDS, ki v svojo komunikacijsko strategijo vpeljuje tudi področje odnosov z javnostmi. »Na osnovi korporativnih in produktnih smernic smo si zadali cilje, ki jih želimo doseči z zanesljivimi partnerji. Sidera nas je pri odločitvenih parametrih najbolj navdušila, zato verjamemo, da bo sodelovanje obeh ekip učinkovito. Osebno stavim na odnose – znotraj ekip in z vsemi povezanimi ekipami. Za dobre odnose se je treba potruditi, jih graditi. Moja relacija z Uršo v resnici obema nalaga zgolj še večjo odgovornost, hkrati pa iz preteklih izkušenj vem, da zmoreva zelo jasno ločevati poslovno in zasebno plat življenja. Ko pa ju združiva, nastanejo odlične reči,« pove z nasmehom.

»Čaka nas zanimiva in igriva prihodnost«

V agenciji trenutno še vzpostavljajo najbolj učinkovit model sodelovanja. Začeli so s produkcijo vsebine in njenim umeščanjem na več komunikacijskih kanalov. »Želimo vzpostaviti zelo učinkovit model, da bi vsebino s primernimi prilagoditvami lahko uporabili na več kanalih. Cilj je jasen – utrditi ugled Baby Centra in blagovnih znamk, ki jih distribuirajo, ter ustvariti pozitivne prodajne učinke,« pravi Urška Ambrož.

Maja Ambrož pove, da komunikacija danes ni več silosna, saj se vse prepleta: »Vsebina, informacija je gradivo, ki ga potem uporabiš v celotnem vsekanalnem omrežju. Naš cilj je ohraniti vodilno pozicijo Baby Centra kot destinacije za starše in otroke ter krepitev produktnih linij BC baby, BC play in BC style. V svoji najširši paleti izdelkov na trgu je mnogo znamk, ki jih zastopamo in distribuiramo. Nekatere so še v fazi ustvarjanja zavedanja, spet druge so zrele in establirane. Vse pa potrebujejo komunikacijsko podporo in tu si s sodelovanjem obetamo velik korak naprej,« pravi. Njihov skupni končni cilj pa je ustvarjati navdušene uporabnike.

V bližnji prihodnosti tako lahko pričakujemo »veliko aktivnosti in kampanj, ki delajo in delijo dobro, pa jih morda zgolj nismo (z)mogli predstaviti širši javnosti. Čaka nas zanimiva in igriva prihodnost,« napove Maja Ambrož.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji