pivo
Aktualno

Avtomat, ki običajno pivo zamenja za butično

Aktivacija blagovne znamke Belgo je ljubiteljem piva v Vietnamu omogočila poskusiti njihovo kraft (butično) pivo, ne da bi zanj plačali več, kot stane običajno, množično proizvedeno pivo.

V Vietnamu imajo ljudje precej nižji življenjski standard v primerjavi z Evropo in zato so tudi cene piva precej nižje. Prav to je butični belgijski blagovni znamki Belgo na vietnamskem trgu predstavljalo prvovrsten izziv – kako ljudi prepričati, da si privoščijo to opojno pijačo s svežimi sestavinami, narejeno v mikropivovarni, čeprav bi zanjo morali plačati več.

Tako je podjetje, ki proizvaja belgijsko kraft pivo, zvarjeno v Vietnamu, vzpostavilo aktivacijo, s katero vabijo ljudi, naj v njihovem avtomatu zamenjajo katero koli pivo množične proizvodnje za pivo Belgo višjega razreda in tako okusijo razliko.

Okusite razliko

»Pri izdelku, kot je Belgo, se soočamo z izzivom, da nihče noče tvegati s pivom, ki je 8-krat dražje od tistega, za katerega že vedo, da v njem uživajo. V aktivaciji cenovno dostopnost blagovnih znamk množičnega trga obračamo v našo korist. Priznam, da je to zelo zabaven podvig,« je dejal Nick Stillittano, kreativni direktor v vietnamski agenciji Happiness Saigon.

Ljubitelji piva so v času aktivacije v okoliških trgovinah in lokalih razgrabili pločevinke piva in se zgrinjali k avtomatu, da bi poskusili Belgo, ne da bi zanj plačali večjo vsoto denarja. »Upam, da bomo z aktivacijo dokazali, da se manjše blagovne znamke lahko uprejo večjim z uporabo kreativnih idej,« je o akciji povedal Jazz Tonna, partner v Happiness Saigon.

Akcija poteka tudi v vseh pivnicah Belgo, v katerih lahko obiskovalci na pultu zamenjajo pločevinko katerega koli piva za sveže belgijsko kraft pivo.

Navdušenje pivoljubcev nad aktivacijo si lahko ogledate tu:

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji