k
Aktualno

Anja Damjanović postala vodja marketinga v podjetju Sinecon

Po delu v sektorjih, kot so turizem, maloprodaja in proizvodnja, nadaljuje kariero v IT-svetu.

Anja Damjanović je svoje izkušnje nabirala v turistični agenciji Ekorna, kjer je skrbela za razvoj kreativnih turističnih programov za tujce, ki so svoj dopust preživljali v tem delu Evrope. Nato jo je pot ponesla v Big Bang, kjer je bila njena glavna naloga inovativno manevrirati in izstopati v poplavi konkurentov ter dražljajev za kupce. Pozneje se je odpravila na Plastiko Skaza, kjer se je ukvarjala z inovativnimi pristopi v generiranju novih in kakovostnih potencialnih stikov na področju B2B za proizvodne namene. »Verjamem, da sem na Sinecon prišla s širokimi izkušnjami in poglobljenim znanjem, s katerim bom tako platformo Bizmatch kot tudi svetovalno podjetje Sinecon popeljala na višjo raven,« je dejala Damjanovićeva.

Med drugim bo namreč prevzela tudi vodenje neodvisne B2B-povezovalne platforme Bizmatch, ki podjetjem, ki se trenutno nahajajo v fazi digitalizacije, omogoča najti optimalen in zaupanja vreden izdelek ali izvajalca.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji