Alja Petrović
Aktualno

Alja Petrović zdaj na Starcomu

Z marcem se je ekipi medijsko-strateške agencije Starcom (del skupine Publicis Media) pridružila Alja Petrović, ki je prevzela mesto strateške direktorice projektov.

Po dobrem letu delovanja na področju kariernega svetovanja se tako vrača na medijski parket. Pred tem je v medijski hiši Pro Plus 10 let pridobivala izkušnje na področjih trženja, vodenja projektov in upravljanja naročnikov. S svojim analitičnim znanjem in povezovalno naravnanostjo, ciljno usmerjenostjo ter posluhom za potrebe naročnikov in njihovih blagovnih znamk bo v ekipi agencije še okrepila razvoj strateškega medijskega načrtovanja za ključne naročnike, kot so Sandoz/Lek, Lactalis/Ljubljanske mlekarne, Hofer, Samsung, FCA in Intersnack.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji