airbnb
Aktualno

Airbnb podira rekorde

Iz podjetja Airbnb so sporočili, da so rezervacije v zadnjem četrtletju 2022 dosegle rekordne vrednosti, zato bodo v drugi polovici leta povečali naložbe v marketing in oglaševanje ter se širili na nove trge.

Finančni direktor Airbnbja Dave Stephenson je javno oznanil, da je podjetje zelo zadovoljno z rastjo ugleda blagovne znamke in učinkovitostjo podjetja. Rekordne vrednosti rezervacij so jim dale dodatno motivacijo, da se po »definitivno končani« pandemiji razširijo na nove trge.

»Konec tega in začetek naslednjega leta bosta obarvana s širitvijo našega poslovanja v več držav. Naložbe v oglaševanje in marketing bomo s 345 milijonov dolarjev v drugem četrtletju povečali na 379,8 milijona dolarjev.«

Največ rezervacij v zgodovini Airbnbja

V drugem četrtletju, med aprilom in junijem 2022, je bilo opravljenih rekordnih 104 milijonov rezervacij. Prihodki v tem obdobju so dosegli 2,1 milijarde dolarjev, ​​kar pomeni 58-odstotno medletno rast in za kar 73 odstotkov več prihodkov kot v enakem obdobju leta 2019. Čisti dobiček podjetja v višini 379 milijonov dolarjev pomeni, da je to obdobje tudi najbolj dobičkonosno v njegovi zgodovini.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji