SHIFT
Aktualno

Agencija SHIFT: »Kreativnost in učinkovitost sta še vedno tesno povezani«

Na podelitvi nagrad Effie Slovenija je kot najučinkovitejša agencija slavila agencija SHIFT. Direktorica Špela Žorž pravi, da so ob tem ostali brez besed.

»Postati najučinkovitejša agencija, in to v istem letu, ko smo na SOF-u postali tudi najbolj kreativna agencija, je res neverjetno! Sploh zato, ker je Effie zares pomembna nagrada. Gre namreč za nagrado, kjer se hkrati ocenjujeta kar dva kraka našega trikotnika – razumevanje in poznavanje marketinga in vseh njegovih implikacij na strani naročnika ter globina strateškega in kreativnega znanja in spretnosti na strani agencije. In takrat, ko si obe strani popolnoma zaupata in izjemno dobro opravita svoje delo, je tudi rezultat izjemen in ponavadi prepoznan in nagrajen s strani nagrad Effie,« pravi.

Spela Zorz

Dodaja, da se morda v zadnjem času veliko govori o tem, da kreativnost izgublja svojo moč in da so drugi komunikacijski elementi pomembnejši pri doseganju zastavljenih ciljev, a po njenem mnenju ti projekti dokazujejo, da vendarle ni čisto tako. »Vse tri naše oglaševalske akcije, ki so letos osvojile nagrado Effie, so namreč v preteklosti osvajale tudi priznanja na kreativnih festivalih. To pomeni, da sta kreativnost in učinkovitost še vedno tesno povezani in prepleteni. Res pa je, da je za uspeh poleg kreativnosti na strani agencije nujno potreben tudi izjemen marketinški oddelek na strani naročnika – potrebujemo dober izdelek/storitev, ki je marketinško pravilno razvit in umeščen na trg. Ko pa se združita ti dve prvini, je uspeh najverjetneje neizogiben,« meni Špela Žorž.

Zato so na vse štiri osvojene kipce na letošnjem tekmovanju Effie Slovenija in na naziv najbolj učinkovite agencije Effie 2023 izjemno ponosni. »Ker dokazuje, da imamo izjemne naročnike, s katerimi znamo zares dobro sodelovati. In storili bomo vse, da to tradicijo tudi nadaljujemo,« sklene.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji