ab in bev
Aktualno

AB InBev v novi akciji recikliral slavne oglase za pivo

AB InBev se je komunikacijske akcije za promocijo nove alkoholne pijačo z okusom limone lotil na prav poseben način. Svoje stare oglase za pivo so »popravili« in v njih dodali pločevinko njihove nove pijače Mike's Hard Lemonade.

AB InBev je s pomočjo lastne raziskave namreč ugotovil, da je pivo več kot šestkrat bolj priljubljena pijača med mladimi v Latinski Ameriki kot katera koli druga alkoholna pijača, drži pa tudi, da niso vsi oboževalci grenkega okusa piva.

Da bi v Latinski Ameriki učinkovito pozicionirali novo pijačo Mike's Hard Lemonade, so se v tem oziru v podjetju odločili, da slednja ne bo postala konkurenčna pijača pivu in ne bo z njim tekmovala, temveč sodelovala. In tako je videti tudi nova tržno-komunikacijska akcija za Mike's Hard Lemonade.

V sodelovanju z agencijama FCB New York in FCB Brazilija so razvili kampanjo za umestitev svojih novih izdelkov v oglase za več znamk piva v lasti AB InBev, vključno z Budweiser, Skol in Brahma. Cilj akcije je promovirati sodelovanje in spodbuditi ljudi, ki ne uživajo v pivu, da poskusijo nekaj novega.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji