sof
Aktualno

32. SOF: Kaj nas čaka letos?

Na predstavitvenem dogodku za 32. Slovenski oglaševalski festival (SOF) so organizatorji predstavili novosti v letošnji izvedbi dogodka. Ta bo 14. in 15. junija 2023 v Portorožu.

Sprememb sicer ne bo veliko, saj so jih kar precej uvedli že lansko leto, nekaj malenkosti pa bo vendarle drugačnih. Nekoliko drugačen sistem bo na primer pri žiriji, ki bo imela letos le tri pridružene člane. »Prejšnja leta smo žirijo dopolnjevali s pridruženimi člani za oblikovanje in digitalno področje. Pridruženi člani so se debati pridružili, kadar se je govorilo o kategorijah, povezanih z njimi. Zdaj smo prišli do zaključka, da moramo preseči to deljenje po silosih. Da je prav, da je nekdo, ki je dober na digitalnem področju ali v oblikovanju, vključen v celoten proces žiriranja,« je povedal Uroš Goričan, predsednik sveta tekmovalnega programa.

Letos je tako žirija širša in zajema kar trinajst članov, v kateri so poleg priznanih, kompetentnih in že uveljavljenih članov tudi trije novinci na področju žiriranja (to so Kaja Elsner iz SHIFT-a, Klemen Šefer iz Pristopa in Zmago Žnidaršič iz agencije Saatchi&Saatchi). Vrste primarne žirije bodo letos okrepili le trije pridruženi člani iz vrste predstavnikov oglaševalcev, ki bodo sodelovali pri žiriranju v skupini upravljanje blagovne znamke. To so Jure Bohinc (A1 Slovenija), Alenka Jančar (Zavarovalnica Triglav) in Nataša Sernc (Nova KBM).

Spremembe še v natečaju mladih kreativcev

V samih kategorijah so organizatorji uvedli le nekaj manjših sprememb, prav tako ostaja nespremenjen lanski način točkovanja in podeljevanja nagrad. Ostaja tudi tekmovalna akademija SOF-a, za katero pravijo, da se je lani odlično obnesla.

Spremembe pa lahko pričakujejo vsi, ki se želijo preizkusiti na natečaju mladih kreativcev. Ker bo zmagovalni par letos odpotoval v Cannes, kanski levi pa bodo le nekaj dni za SOF-om, so morali organizatorji temu primerno prilagoditi datume. Sodelujoči bodo tako brif dobili že 1. marca 2023, naslednji dan se začne žiriranje, 7. marca pa sledi prijava na kanske leve. Prvi trije pari bodo (kot je že v navadi) otvorili letošnji SOF, zmagovalni par pa bo razglašen na večerni podelitvi skupaj z drugimi nagrajenci.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji