markting
Vpogled

Zaposlenim v marketingu sanjsko službo predstavljajo Apple, P&G in Unilever

V globalni raziskavi Svetovnega združenja oglaševalcev (WFA) izstopa dejstvo, da je poslanstvo za zaposlene v marketingu najpomembnejši dejavnik pri izbiri delodajalca.

WFA je v raziskavo vključil več kot 400 marketingarjev oziroma predstavnikov naročnikov iz 12 nacionalnih oglaševalskih združenj, vključno z japonskim, britanskim in ameriškim. Močno in jasno korporativno poslanstvo ima pri izbiri delodajalca prednost pred močnimi znamkami v portfelju in uspešnostjo podjetja. Ker pa gre za raznolikost z vidika starosti in izkušenj sodelujočih ter panog in kultur, se seveda pojavljajo razlike.

Mlajši zaposleni, zaposleni v digitalnem marketingu in medijih, ter sodelujoči iz jugovzhodne Azije tako manj izpostavljajo pomen poslanstva. Slednjim je na primer najpomembnejša kreativnost podjetja. Moški so pri izboru delodajalca bolj pozorni na portfelj podjetja oziroma blagovne znamke, ženske pa na trajnostne in etične poslovne prakse. Slednje je v splošnem značilno tudi za sodelujoče Evropejce v raziskavi. Podjetja, ki poudarjajo osredotočenost na kupca, najbolj prepričajo izkušene marketingarje (z več kot 20 leti izkušenj). Močna partnerstva z agencijami so bili po pomembnosti na vrhu med srednjimi menedžerji. Oglaševalske nagrade so sodeč po raziskavi zelo pomembne začetnikom in marketingarjem iz Bližnjega vzhoda in Afrike.

Le 7 odstotkov popolnoma zadovoljnih s trenutnim delodajalcem

Največ sodelujočih v raziskavi je kot sanjsko službo navedlo zaposlitev v Applu, P&G in Unileverju. Velikana na področju izdelkov široke potrošnje sta sodelujoče prepričala s svojimi aktivnostmi v času pandemije kot tudi s svojim obravnavanjem »kontroverznih družbenih problemov« in pristopom do enakopravnosti spolov. Po drugi strani kot zaskrbljujoče pri WFA izpostavljajo podatek, da je le 7 odstotkov sodelujočih pri svojem delodajalcu našlo vse bistvene atribute.

»Zaposleni v marketingu so bolj selektivni kot kdaj koli. Želijo delati za znamke in podjetja, ki imajo jasno začrtane vrednote in vizijo, ki gre preko poslovne uspešnosti ter prispeva k družbi,« je povedal Stephan Loerke, direktor WFA.

Naslovnica 477

Naroči se na MM in prihrani do 30%!

Intervju

petra grosman
06. 03. 2021

Petra Grosman je že deset let ena od najpomembnejših članic ekipe, ki organizira svetovni…

Ko spremljaš to uspešno zgodbo od samih začetkov, ko si priča dejstvu, da je mogoče iz neprepoznavnega športa narediti privlačen šport s trumo…

lesnina
03. 03. 2021

Po mnenju številnih sta Lesnina in Futura DDB v teh dneh predstavili resnega tekmeca za…

Nastopajoči so absolutno dodana vrednost tega oglasa. Še zdaj ne morem verjeti, da smo imeli takšno srečo.

MITO MIHELIC
27. 02. 2021

Oblikovalski strateg Mito Mihelič se pri svojem delu v največji meri posveča razumevanju…

»Ni vam treba biti oblikovalec, da v podjetje uvajate design thinking; morda celo bolje, če niste. Oblikovalci so najslabši možni design thinkerji,…

Naši avtorji