radio
Vpogled

MM-ova mini anketa: Radio ali televizija?

Tokrat smo se v MM-ovi mini anketi posvetili »odnosu« med radiom in televizijo oz. bolje rečeno o našem odnosu do teh dveh medijev.

Povod za to temo je bila novica, da je radijska poslušanost prvič v zgodovini medijev prehitela televizijo (vsaj v ZDA v določeni starostni skupini), zato nas je zanimalo, ali sami namenite več časa poslušanju radia ali gledanju (linearne) televizije. 69 odstotkov vas je svoj glas namenilo radiu, 31 pa televiziji.*

Pri poslušanju radia vas kar 78 odstotkov motijo oglasi, 22 odstotkov pa vam niso všeč oz. vas motijo voditelji in glasba.**

Na vprašanje, ali radio raje poslušate v avtu ali med opravljanjem različnih obveznosti, vas je 87 odstotkov izbralo prvi, 13 odstotkov pa drugi odgovor.

Zanimalo nas je še, katero radijsko postajo najpogosteje poslušate, pri čemer je največ glasov dobil Val 202, in ali poslušate radio preko radijskih sprejemnikov, spleta ali morda aplikacije. Veliko vas kombinira vse tri kanale, največ glasov pa je vseeno dobil radijski sprejemnik (najpogosteje avtoradio).

*117 sodelujočih

**117 sodelujočih

***104 sodelujoči

Intervju

Življenje z znaMMkami
20. 05. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najbolj me navdušujejo ideje in znamke, ki se znajdejo na TAM-TAM-ovem Plaktivatu.

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Naši avtorji