radio
Vpogled

MM-ova mini anketa: Radio ali televizija?

Tokrat smo se v MM-ovi mini anketi posvetili »odnosu« med radiom in televizijo oz. bolje rečeno o našem odnosu do teh dveh medijev.

Povod za to temo je bila novica, da je radijska poslušanost prvič v zgodovini medijev prehitela televizijo (vsaj v ZDA v določeni starostni skupini), zato nas je zanimalo, ali sami namenite več časa poslušanju radia ali gledanju (linearne) televizije. 69 odstotkov vas je svoj glas namenilo radiu, 31 pa televiziji.*

Pri poslušanju radia vas kar 78 odstotkov motijo oglasi, 22 odstotkov pa vam niso všeč oz. vas motijo voditelji in glasba.**

Na vprašanje, ali radio raje poslušate v avtu ali med opravljanjem različnih obveznosti, vas je 87 odstotkov izbralo prvi, 13 odstotkov pa drugi odgovor.

Zanimalo nas je še, katero radijsko postajo najpogosteje poslušate, pri čemer je največ glasov dobil Val 202, in ali poslušate radio preko radijskih sprejemnikov, spleta ali morda aplikacije. Veliko vas kombinira vse tri kanale, največ glasov pa je vseeno dobil radijski sprejemnik (najpogosteje avtoradio).

*117 sodelujočih

**117 sodelujočih

***104 sodelujoči

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji