radio
Vpogled

MM-ova mini anketa: Radio ali televizija?

Tokrat smo se v MM-ovi mini anketi posvetili »odnosu« med radiom in televizijo oz. bolje rečeno o našem odnosu do teh dveh medijev.

Povod za to temo je bila novica, da je radijska poslušanost prvič v zgodovini medijev prehitela televizijo (vsaj v ZDA v določeni starostni skupini), zato nas je zanimalo, ali sami namenite več časa poslušanju radia ali gledanju (linearne) televizije. 69 odstotkov vas je svoj glas namenilo radiu, 31 pa televiziji.*

Pri poslušanju radia vas kar 78 odstotkov motijo oglasi, 22 odstotkov pa vam niso všeč oz. vas motijo voditelji in glasba.**

Na vprašanje, ali radio raje poslušate v avtu ali med opravljanjem različnih obveznosti, vas je 87 odstotkov izbralo prvi, 13 odstotkov pa drugi odgovor.

Zanimalo nas je še, katero radijsko postajo najpogosteje poslušate, pri čemer je največ glasov dobil Val 202, in ali poslušate radio preko radijskih sprejemnikov, spleta ali morda aplikacije. Veliko vas kombinira vse tri kanale, največ glasov pa je vseeno dobil radijski sprejemnik (najpogosteje avtoradio).

*117 sodelujočih

**117 sodelujočih

***104 sodelujoči

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji