radio
Vpogled

MM-ova mini anketa: Radio ali televizija?

Tokrat smo se v MM-ovi mini anketi posvetili »odnosu« med radiom in televizijo oz. bolje rečeno o našem odnosu do teh dveh medijev.

Povod za to temo je bila novica, da je radijska poslušanost prvič v zgodovini medijev prehitela televizijo (vsaj v ZDA v določeni starostni skupini), zato nas je zanimalo, ali sami namenite več časa poslušanju radia ali gledanju (linearne) televizije. 69 odstotkov vas je svoj glas namenilo radiu, 31 pa televiziji.*

Pri poslušanju radia vas kar 78 odstotkov motijo oglasi, 22 odstotkov pa vam niso všeč oz. vas motijo voditelji in glasba.**

Na vprašanje, ali radio raje poslušate v avtu ali med opravljanjem različnih obveznosti, vas je 87 odstotkov izbralo prvi, 13 odstotkov pa drugi odgovor.

Zanimalo nas je še, katero radijsko postajo najpogosteje poslušate, pri čemer je največ glasov dobil Val 202, in ali poslušate radio preko radijskih sprejemnikov, spleta ali morda aplikacije. Veliko vas kombinira vse tri kanale, največ glasov pa je vseeno dobil radijski sprejemnik (najpogosteje avtoradio).

*117 sodelujočih

**117 sodelujočih

***104 sodelujoči

Intervju

draksler6
23. 09. 2023

Z Gregorjem Drakslerjem, ki sodi med najbolj izkušene direktorje marketinga na področju…

Vedno se srečujemo z izzivom, ali naj bo oglasno sporočilo bolj kreativno ali strogo prodajno, toda na koncu moramo doseči določene številke, kar je…

Primož Zupan
16. 09. 2023

V založbi Rokus Klett so predstavili novost na našem trgu – tečaje programiranja Coders…

Zaradi nenehne digitalizacije na vseh ravneh in področjih življenja postajajo tovrstna znanja, torej digitalne veščine, pomemben del našega vsakdana…

Božidar Abramović
09. 09. 2023

V okviru konference medijskih trendov SEMPL, ki se v Portorož vrača 19. in 20. oktobra…

Medijska ali katera koli druga komunikacijska agencija, ki ne bo sprejela sprememb, ki jih prinašajo orodja umetne inteligence, ne bo kos izzivom…

Naši avtorji