radio
Aktualno

Radijska poslušanost prvič v zgodovini medijev prehitela televizijo

Nielsenovo poročilo o medijski potrošnji v ZDA je pokazalo, da je med posamezniki, starimi od 18 do 49 let, radijska poslušanost prvič v zgodovini medijev večja od gledanosti televizije.

Pred štirimi leti je Duncan Stewart, direktor raziskav, tehnologije, medijev in telekomunikacij pri svetovalni družbi Deloitte, podal presenetljivo napoved, da bo radijsko občinstvo do leta 2025 večje od televizijskega, vsaj v starostni skupini polnoletnih do 34 let.

Stewart  je imel prav, napoved se je uresničila še prej. Nielsenovo poročilo za leto 2022 je namreč razkrilo, da so radijske postaje dosegle nekaj, kar ni predvidelo prav veliko ljudi: med osebami, starimi od 18 do 49 let, je radio kot medij premagal televizijo.

Še leta 2018 je radijsko občinstvo (polnoletni do 50 let) dosegalo le 63 odstotkov televizijskega, a stvari so se hitro spremenile. Glede na Nielsenovo poročilo je bilo v tretjem četrtletju leta 2022 občinstvo radijskih postaj za 3 odstotke večje od televizijskega.

Tedenski doseg radia v omenjeni starostni skupini danes znaša 83 odstotkov in je znatno večji od televizijskega, katerega delež meri 59 odstotkov.

V poročilu so prav tako zapisali, da je tedenski doseg televizije od leta 2018 manjši za 28 odstotkov, prav tako pa se je zmanjšal tudi dnevni čas, namenjen televiziji, in sicer za 56 odstotkov, zato predvidevajo, da bo v medijskih načrtih pri radiu prišlo do velikega povečanja zakupa oglaševalskega prostora in tudi dosega oglaševalskih akcij.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji