spar ig
Opaženo

Zabavni Instagramov filter za krajšanje časa doma

Spletna trgovina SPAR Online je v sodelovanju z agencijo Engagency uporabnike Instagrama navdušila z zabavnim filtrom obogatene resničnosti, s katerim so se lahko preizkusili v polnjenju nakupovalne vrečke SPAR Online.

Kratek opis akcije: Filter so ustvarili z osnovnim namenom, da bi uporabnikom ob naročilu v spletni trgovini SPAR Online na zabaven način krajšali čakanje doma. Aktivacijo so nadgradili s sodelovanjem podjetnikov iz projekta Štartaj Slovenija, uporabnike Instagrama pa so povabili, da na dvoboj izzovejo tudi svoje prijatelje. Med njimi so se nato razvile prave borbe v zbiranju največjega števila točk, svoje dosežke pa so uporabniki sproti objavljali in delili na Instagramovih zgodbah ter poskrbeli za organsko širjenje oznamčenega filtra obogatene resničnosti.

Elementi akcije: filter obogatene resničnosti na Instagramu, komunikacija na družbenih omrežjih, spletno oglaševanje

Predstavniki naročnika: Miha Deu, Lučka Pavlič in Sabina Ivanov

Vodja projekta v agenciji: Jure Doler (Engagency)

Filter obogatene resničnosti: Engagency

Digitalna strategija: Ana Eterović (Formitas)

Intervju

tomato
07. 07. 2025

Obiskovalci Ljubljanskega gradu si bodo v letošnjem poletju – od 4. julija pa vse do 31.…

Življenje z znaMMkami
30. 06. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo razumem kot vzajemno zaupanje, jasno komunikacijo in skupno prizadevanje za dosego ciljev. Pomembno je, da obe strani…

Tinder
27. 06. 2025

Festival Ljubljana je s svojo kampanjo zakorakal v svet digitalnega povezovanja. Jure…

Tinder se je izkazal za zanimivo in relevantno platformo, kjer ljudje iščejo povezave – zakaj ne bi bila ena od njih tudi povezava s kulturo?

Naši avtorji