spar ig
Opaženo

Zabavni Instagramov filter za krajšanje časa doma

Spletna trgovina SPAR Online je v sodelovanju z agencijo Engagency uporabnike Instagrama navdušila z zabavnim filtrom obogatene resničnosti, s katerim so se lahko preizkusili v polnjenju nakupovalne vrečke SPAR Online.

Kratek opis akcije: Filter so ustvarili z osnovnim namenom, da bi uporabnikom ob naročilu v spletni trgovini SPAR Online na zabaven način krajšali čakanje doma. Aktivacijo so nadgradili s sodelovanjem podjetnikov iz projekta Štartaj Slovenija, uporabnike Instagrama pa so povabili, da na dvoboj izzovejo tudi svoje prijatelje. Med njimi so se nato razvile prave borbe v zbiranju največjega števila točk, svoje dosežke pa so uporabniki sproti objavljali in delili na Instagramovih zgodbah ter poskrbeli za organsko širjenje oznamčenega filtra obogatene resničnosti.

Elementi akcije: filter obogatene resničnosti na Instagramu, komunikacija na družbenih omrežjih, spletno oglaševanje

Predstavniki naročnika: Miha Deu, Lučka Pavlič in Sabina Ivanov

Vodja projekta v agenciji: Jure Doler (Engagency)

Filter obogatene resničnosti: Engagency

Digitalna strategija: Ana Eterović (Formitas)

500

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

jure
02. 02. 2023

Ekipa MM-a 16. februarja organizira dogodek Dan vplivnostnega marketinga, na katerem bo…

omer
28. 01. 2023

Ömer Şengüler, turški strokovnjak za znamčenje, ki svetuje podjetjem po vsem svetu, je…

Prepričan sem, bo marketing v prihodnosti ustvarjal več človeških blagovnih znamk in da bo služil človeštvu bolj kot kdaj koli prej.

pučko
25. 01. 2023

Tekmovanje Outstanding, ki slavi presežke v zunanjem oglaševanju, je svoj vrhunec doseglo…

Ko se me dotakne, ko si ljubosumno želim, da bi to naredili mi, Internavti; ko kot profesionalec veš, da bi rad bil podpisan pod to.

Naši avtorji