
Zabavni Instagramov filter za krajšanje časa doma
Spletna trgovina SPAR Online je v sodelovanju z agencijo Engagency uporabnike Instagrama navdušila z zabavnim filtrom obogatene resničnosti, s katerim so se lahko preizkusili v polnjenju nakupovalne vrečke SPAR Online.
Spar Slovenija
Kratek opis akcije: Filter so ustvarili z osnovnim namenom, da bi uporabnikom ob naročilu v spletni trgovini SPAR Online na zabaven način krajšali čakanje doma. Aktivacijo so nadgradili s sodelovanjem podjetnikov iz projekta Štartaj Slovenija, uporabnike Instagrama pa so povabili, da na dvoboj izzovejo tudi svoje prijatelje. Med njimi so se nato razvile prave borbe v zbiranju največjega števila točk, svoje dosežke pa so uporabniki sproti objavljali in delili na Instagramovih zgodbah ter poskrbeli za organsko širjenje oznamčenega filtra obogatene resničnosti.
Elementi akcije: filter obogatene resničnosti na Instagramu, komunikacija na družbenih omrežjih, spletno oglaševanje
Predstavniki naročnika: Miha Deu, Lučka Pavlič in Sabina Ivanov
Vodja projekta v agenciji: Jure Doler (Engagency)
Filter obogatene resničnosti: Engagency
Digitalna strategija: Ana Eterović (Formitas)