spar ig
Opaženo

Zabavni Instagramov filter za krajšanje časa doma

Spletna trgovina SPAR Online je v sodelovanju z agencijo Engagency uporabnike Instagrama navdušila z zabavnim filtrom obogatene resničnosti, s katerim so se lahko preizkusili v polnjenju nakupovalne vrečke SPAR Online.

Kratek opis akcije: Filter so ustvarili z osnovnim namenom, da bi uporabnikom ob naročilu v spletni trgovini SPAR Online na zabaven način krajšali čakanje doma. Aktivacijo so nadgradili s sodelovanjem podjetnikov iz projekta Štartaj Slovenija, uporabnike Instagrama pa so povabili, da na dvoboj izzovejo tudi svoje prijatelje. Med njimi so se nato razvile prave borbe v zbiranju največjega števila točk, svoje dosežke pa so uporabniki sproti objavljali in delili na Instagramovih zgodbah ter poskrbeli za organsko širjenje oznamčenega filtra obogatene resničnosti.

Elementi akcije: filter obogatene resničnosti na Instagramu, komunikacija na družbenih omrežjih, spletno oglaševanje

Predstavniki naročnika: Miha Deu, Lučka Pavlič in Sabina Ivanov

Vodja projekta v agenciji: Jure Doler (Engagency)

Filter obogatene resničnosti: Engagency

Digitalna strategija: Ana Eterović (Formitas)

491

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

bla
26. 05. 2022

Pierre-Olivier Cimon, vodja projektnega razvoja v hrvaškem podjetju Rimac Technology,…

Mate Rimac je tam, kjer je, z razlogom. Je prizemljen genij z velikim srcem. Sodelavce navdihuje tako s tehnološko vizijo kot tudi z vodenjem.

bla
24. 05. 2022

Ekipa pod vodstvom režiserja Mateja Rimaniča je na letošnjem kanskem filmskem festivalu…

Zdaj ko smo se vrnili iz Cannesa, nam je teža tega dosežka že veliko bolj oprijemljiva, ampak mislim, da lahko govorim za celotno ekipo, ko rečem, da…

tedx
24. 05. 2022

Ekipa TEDxLjubljana je po dveh letih ponovno organizirala dogodek v živo, in sicer pod…

Kot vemo, prepoznavnost blagovne znamke raste, če produkt, v našem primeru dogodek, povečuje svojo kakovost. Prav temu se najbolj posveča ekipa…

Naši avtorji