spar ig
Opaženo

Zabavni Instagramov filter za krajšanje časa doma

Spletna trgovina SPAR Online je v sodelovanju z agencijo Engagency uporabnike Instagrama navdušila z zabavnim filtrom obogatene resničnosti, s katerim so se lahko preizkusili v polnjenju nakupovalne vrečke SPAR Online.

Kratek opis akcije: Filter so ustvarili z osnovnim namenom, da bi uporabnikom ob naročilu v spletni trgovini SPAR Online na zabaven način krajšali čakanje doma. Aktivacijo so nadgradili s sodelovanjem podjetnikov iz projekta Štartaj Slovenija, uporabnike Instagrama pa so povabili, da na dvoboj izzovejo tudi svoje prijatelje. Med njimi so se nato razvile prave borbe v zbiranju največjega števila točk, svoje dosežke pa so uporabniki sproti objavljali in delili na Instagramovih zgodbah ter poskrbeli za organsko širjenje oznamčenega filtra obogatene resničnosti.

Elementi akcije: filter obogatene resničnosti na Instagramu, komunikacija na družbenih omrežjih, spletno oglaševanje

Predstavniki naročnika: Miha Deu, Lučka Pavlič in Sabina Ivanov

Vodja projekta v agenciji: Jure Doler (Engagency)

Filter obogatene resničnosti: Engagency

Digitalna strategija: Ana Eterović (Formitas)

Intervju

zz
03. 02. 2025

Marko Kolbl, direktor Europlakata, meni, da bomo čez 50 let vsi imeli personaliziranega…

Den Baruca
01. 02. 2025

»Izziv je vedno isti: preseči pričakovanja,« o svojem delu pravi Den Baruca, s katerim…

»Stanje videoprodukcije v Sloveniji ima velik manko in veliko prednost. Manko so omejeni proračuni, ki pogosto dušijo drznost. Prednost pa je prav ta…

zz
30. 01. 2025

Sašo Palčič, direktor in ustanovitelj digitalne agencije Madwise, o tem, zakaj zmanjšati…

Naši avtorji