alive drops
Opaženo

Slovenski smučarji s čokolado brez slabe vesti

Agencija Rubikon GRAL je skupaj z Incom LEONE zasnovala oglaševalsko akcijo za AL!VE Drops, funkcionalne čokoladne kapljice, ki so nastale v sodelovanju s slovenskimi alpskimi smučarji.

Kratek opis akcije: »Ko nas to zimo zgrabi želja po sladkem, lahko uživamo in navijamo s čokolado na jeziku, brez slabe vesti! Na naše police prihajajo AL!VE Drops, funkcionalne čokoladne kapljice z dodanimi vitamini in minerali,« napovedujejo snovalci akcije, ki izdelek ob zlatem pokroviteljstvu slovenskih alpskih smučarskih reprezentanc predstavljajo skupaj s protagonisti akcije: Žanom Kranjcem, Štefanom Hadalinom, Ano Bucik, Andrejo Slokar in Meto Hrovat.

»Oglasni bloki olimpijske sezone so z našo pomočjo slajši. Novi televizijski oglas bo spodbujal navijaški duh med vsako smučarsko tekmo, akcijo pa bomo v prihodnjih mesecih dopolnili z aktivnostmi na družbenih omrežjih in veliko nagradno igro. Z željo po sladkem navijamo za naše smučarje, da zagrizejo in osvojijo nove sladke zmage,« pravijo pri agenciji Rubikon GRAL ob začetku že druge letošnje televizijske akcije, ki so jo pripravili z naročnikom Incom LEONE.

alivedrops1

alivedrops2

alivedrops3

alivedrops4

alivedrops5

Elementi akcije: televizijski in spletni oglasi, oglaševanje na družbenih omrežjih, nagradna igra, zunanje oglaševanje

Predstavnika naročnika: Kristijan Jerončič in Iris Kavčič

Kreativni direktor: Gregor Graf

Umetniški direktorji: Maja Šest, Gregor Graf in Denis Pucelj

Tekstopisec: Denis Pucelj

Vodja projekta: Urša Ujc

Medijska strategija in zakup: Aljaž Podlogar

Komunikacija na družbenih omrežjih: Rubikon GRAL

Spletno oblikovanje: Marco Gorini

Video produkcija: Studio7

Režiser: Mark Pirc

Direktor fotografije: Alex Cvetkov

Postprodukcija: Nuframe

Zvočna obdelava: 001

Fotograf: Anže Godec

Oblikovanje zunanjih oglasov: Markacija

Zunanje oglaševanje: Europlakat

Trajanje akcije: oktober 2021–marec 2022

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji