alive drops
Opaženo

Slovenski smučarji s čokolado brez slabe vesti

Agencija Rubikon GRAL je skupaj z Incom LEONE zasnovala oglaševalsko akcijo za AL!VE Drops, funkcionalne čokoladne kapljice, ki so nastale v sodelovanju s slovenskimi alpskimi smučarji.

Kratek opis akcije: »Ko nas to zimo zgrabi želja po sladkem, lahko uživamo in navijamo s čokolado na jeziku, brez slabe vesti! Na naše police prihajajo AL!VE Drops, funkcionalne čokoladne kapljice z dodanimi vitamini in minerali,« napovedujejo snovalci akcije, ki izdelek ob zlatem pokroviteljstvu slovenskih alpskih smučarskih reprezentanc predstavljajo skupaj s protagonisti akcije: Žanom Kranjcem, Štefanom Hadalinom, Ano Bucik, Andrejo Slokar in Meto Hrovat.

»Oglasni bloki olimpijske sezone so z našo pomočjo slajši. Novi televizijski oglas bo spodbujal navijaški duh med vsako smučarsko tekmo, akcijo pa bomo v prihodnjih mesecih dopolnili z aktivnostmi na družbenih omrežjih in veliko nagradno igro. Z željo po sladkem navijamo za naše smučarje, da zagrizejo in osvojijo nove sladke zmage,« pravijo pri agenciji Rubikon GRAL ob začetku že druge letošnje televizijske akcije, ki so jo pripravili z naročnikom Incom LEONE.

alivedrops1

alivedrops2

alivedrops3

alivedrops4

alivedrops5

Elementi akcije: televizijski in spletni oglasi, oglaševanje na družbenih omrežjih, nagradna igra, zunanje oglaševanje

Predstavnika naročnika: Kristijan Jerončič in Iris Kavčič

Kreativni direktor: Gregor Graf

Umetniški direktorji: Maja Šest, Gregor Graf in Denis Pucelj

Tekstopisec: Denis Pucelj

Vodja projekta: Urša Ujc

Medijska strategija in zakup: Aljaž Podlogar

Komunikacija na družbenih omrežjih: Rubikon GRAL

Spletno oblikovanje: Marco Gorini

Video produkcija: Studio7

Režiser: Mark Pirc

Direktor fotografije: Alex Cvetkov

Postprodukcija: Nuframe

Zvočna obdelava: 001

Fotograf: Anže Godec

Oblikovanje zunanjih oglasov: Markacija

Zunanje oglaševanje: Europlakat

Trajanje akcije: oktober 2021–marec 2022

478-88

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

bla
20. 01. 2022

Klemen Peternel, direktor družbe Kalmia, poudarja, da NFT nosi pravo vrednost šele takrat…

V svetu blockchaina se vse dogaja s hitrostjo, ki je svetlobna v primerjavi z običajnim svetom, toda tehnologija je vedno bolj preizkušena in postaja…

bla
17. 01. 2022

Z Martino Wanis in Janom Šlambergerjem, zmagovalcema 6. sezone Štartaj Slovenija, smo se…

Če so nam oddaje nekaj pokazale, je to, da slovenski kupci želijo vedeti, od kod izvira hrana, ki jo uživajo.

teržan
15. 01. 2022

Z Darjo Teržan, izvršno direktorico poslovnega področja Donat v Atlantic Grupi, smo se…

»V marketingu se vse začne in v marketingu se vse konča. Kdor v poslovnem svetu tega danes ne razume, bo imel resne težave, morda ne letos, a v…

Naši avtorji