Prvi brk
Opaženo

Prvi brk, prvi samopregled

V podjetju dm so skupaj z agencijo Pristop zasnovali oglaševalsko akcijo »Prvi brk, prvi samopregled«, s katero opozarjajo na pomembnost rednega samopregledovanja mod pri mladih moških.

»Samopregledovanje je enostavna, hitra in učinkovita metoda, za katero se priporoča, da jo redno izvaja vsak moški po 15. letu starosti. Rak mod je namreč prvenstveno bolezen mladih moških, najpogosteje se pojavlja pri moških v starosti 18–35 let. Redno samopregledovanje mod omogoča zgodnje odkritje te vrste raka,« pravijo v dm, kjer s kampanjo »Prvi brk, prvi samopregled« nagovarjajo mlajše moške, da ob rasti prvih obraznih dlak začnejo tudi z rednim samopregledovanjem mod.

Kampanjo v Sloveniji podpira tudi društvo Onkoman, na njihovi spletni strani so namreč moškim na voljo navodila, kako pravilno opraviti samopregled. Vse akcije lahko spremljajo na spletni strani dm.si ter profilih na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in TikTok.

Prvi brk1

Prvi brk2

Prvi brk3

Prvi brk4

Prvi brk5

Intervju

Življenje z znaMMkami
20. 05. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najbolj me navdušujejo ideje in znamke, ki se znajdejo na TAM-TAM-ovem Plaktivatu.

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Naši avtorji