hisense
Opaženo

Podrobnosti so pomembne

Hisense, ena od vodilnih blagovnih znamk potrošniške elektronike in gospodinjskih aparatov, je v sodelovanju z britansko podružnico agencije CSM Sport & Entertainment predstavila digitalno in maloprodajno oglaševalsko akcijo #LiveBold.

Kratek opis akcije: V akciji so sodelovali partnerski nogometni klub Paris Saint-Germain in nogometni zvezdniki Neymar Jr, Keylor Navas, Ángel Di María, Ander Herrera in Presnel Kimpembe. »#LiveBold praznuje brezkompromisno kakovost podjetja Hisense in osredotočenost na podrobnosti, ki so vgrajene v vse inovativne izdelke blagovne znamke. V oglaševalski akciji nekateri najboljši igralci kluba prikazujejo lastnosti izdelkov, ki vplivajo na vsakdanje življenje kupcev,« pravijo.

Elementi akcije: družbena omrežja, spletno oglaševanje, aktivnosti na prodajnih mestih

Predstavnika naročnika: Yin Wang in Damien Neymarc

Vodja projekta v agenciji: David Slade

Kreativni direktor in tekstopisec: Gary Brosnan

Umetniški direktor in oblikovalec: Sam Cook

Fotograf: Remi Issaly

Produkcijska hiša: When We Were Kids

Režiser: William S. Touitou

Medijska agencija: VCCP

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji