Pesmi za zdravje
Opaženo

Pesmi za zdravje

NIJZ predstavlja med splošno javnostjo manj poznane brezplačne preventivne zdravstvene preglede in druge aktivnosti za boljše počutje s pomočjo navdihujočih pesmi za zdravje, ki jih je ustvaril z agencijo Yootree.

Kratek opis akcije: O pomembnosti preventive Slovenke in Slovenci poslušamo in beremo na vsakem koraku. Iskalnik Google na primer v manj kot polovici sekunde najde kar 172 milijonov zadetkov za iskalni izraz preventiva.

Kljub temu pa velika večina prebivalstva med 30. in 60. letom starosti ne obišče brezplačnih preventivnih pregledov in se ne udeležuje delavnic in svetovanj v centrih za krepitev zdravja ter zdravstvenovzgojnih centrih po Sloveniji, ki so del zdravstvenih domov. Krivo naj bi bilo pomanjkanje časa, delež lahko pripišemo nepoznavanju programa Skupaj za zdravje, svoje pa zanesljivo naredi tudi strah pred tem, da bi odkrili, da je nekaj narobe.

Da bi ciljno skupino opozorili na brezplačne preventivne storitve in jo v pozitivnem duhu spodbudili k obisku, so v agenciji Yootree ustvarili sedem različnih pesmi za zdravje. V njih predstavniki ciljnih skupin prepevajo o koristih preventivnih pregledov in strokovnih delavnic. V televizijskem oglasu so povzeli vse storitve, v šestih krajših spletnih videih pa predstavljajo posamezne storitve s šestih različnih področij.

Poleg naštetega na preventivne storitve opozarjajo tudi preko tiskanih gradiv, radijskih postaj in spleta.

NIJZ3

Elementi akcije: televizijski in radijski oglasi, lastni kanali, digitalni kanali, družbena omrežja

Predstavnice naročnika: Ana Štruc, Judita Kulovec in Silva Nemeš

Vodji projekta: Andreja Veršič in Nadja Rojic

Kreativni direktor: Sašo Petek

Umetniški direktor in oblikovalec: Aleš Strajnar

Produkcijska hiša: MK visuals

Direktor fotografije: Miha Kolar 

Koreografinja: Nastja Vodenik

Glasba: Domen Hudrap

Fotograf: Rok Petelin

Intervju

Sanja Likar
14. 06. 2025

S Sanjo Likar, generalno vodjo marketinga za regijo Srednje in Vzhodne Evrope pri…

Tako hiter, kot je razvoj tehnologij, so tudi spremembe na trgu hitre in dinamične. Zato preprosto moramo biti v koraku s časom, da lahko spremembe…

smash
13. 06. 2025

Gostinska blagovna znamka SMASH, ki jo razvijajo Vuk Greganović, Tom Jaki in Aleš Prestor…

bbb
07. 06. 2025

»Delo v agenciji ni za vsakogar. Je nadpovprečno dinamično in polno sprememb. Nove…

»V času, ko je ves svet povezan, ko je kanalov praktično neskončno in ko se nam obeta precejšnja inflacija vsebin, ki jih poganja umetna inteligenca…

Naši avtorji