lasko OI
Opaženo

Opazili smo: Olimpijsko Laško

Pivovarna Laško je skupaj s Centrom za šport, turizem, informiranje in kulturo Laško (STIK Laško) pripravila posebno akcijo, ki so jo v počastitev olimpijcev poimenovali »Dobrodošli v olimpijskem Laškem«.

Kot pravijo v Pivovarni Laško, je Laško mesto za vse ljudi. Je mesto za športnike in tiste, ki so to po srcu. »V Laškem namreč verjamejo v zmagovalce in osvajalce zmag, saj je Laško mesto legend in mesto ZA legende! Mesto je preplavila olimpijska evforija, ki se širi skozi navijaško Laško, kjer so tako zelo ponosni, da so ulice začasno poimenovali po naših vrhunskih športnikih. Obenem pa so med vse obiskovalce razdelili kar 1825 vrčkov piva v čast naših športnikov in poskrbeli za neverjetno navijaško vzdušje in evforijo,« so povedali za MM.

Dodajajo, da številni tovrstni tako gverilski kot tudi večji dolgoletni projekti (na primer festival Pivo in cvetje), ki jih v Pivovarni Laško izvajajo v sodelovanju s STIK Laško, potrjujejo, kako pomembno je intenzivno in poglobljeno sodelovanje blagovne znamke z lokalno skupnostjo, v kateri deluje in posluje podjetje.

lasko oi1

lasko oi2

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji