No-RIŽ-nica
Opaženo

No-RIŽ-nica

Slovenska blagovna znamka Notus z oglaševalsko akcijo promovira dva nova izdelka.

Kratek opis akcije: Notus v svojo kategorijo Feel Good Foods dodaja ovseni riž in beljakovinsko ploščico Puffy Rice, s kampanjo pa so želeli ozavestiti potrošnike o svoji prenovljeni ponudbi.

notus

Elementi akcije: zunanje in spletno oglaševanje, aktivnosti pri trgovskih partnerjih, izbrani dogodki

Predstavnica naročnika: Ema Lešnik Sajovic

Kreativna direktorja: Gregor Makovec in Gašper Uršič

Tekstopisje, oblikovanje in umetniška direkcija: Studio Kruh

Fotograf/ilustrator: Filip Brinjovec, Studio Kruh

Produkcijska hiša: Zavod LAB07

Režiser: Miha Kačič

Medijska agencija: Studio Kruh

Trajanje akcije: marec in april 2024

Intervju

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

ariana
09. 05. 2025

Jeseni 2025 prihaja na marketinško prizorišče nov dogodek PriceTag Day, ki bo pomembno…

Idejo o dogodku so nam pravzaprav dali trgovci sami, saj so nas opozarjali, da na nobenem festivalu ni tekmovalne kategorije, ki bi nagrajevala prav…

Petra Parovel
05. 05. 2025

Danes v nakupovalnem središču Citypark odpira vrata prva in edina fizična trgovina SWY –…

Čeprav spletna prodaja raste, ostaja fizična izkušnja nepogrešljiva – kupci si želijo izdelke videti, jih otipati, pomeriti ter doživeti blagovno…

Naši avtorji