No-RIŽ-nica
Opaženo

No-RIŽ-nica

Slovenska blagovna znamka Notus z oglaševalsko akcijo promovira dva nova izdelka.

Kratek opis akcije: Notus v svojo kategorijo Feel Good Foods dodaja ovseni riž in beljakovinsko ploščico Puffy Rice, s kampanjo pa so želeli ozavestiti potrošnike o svoji prenovljeni ponudbi.

notus

Elementi akcije: zunanje in spletno oglaševanje, aktivnosti pri trgovskih partnerjih, izbrani dogodki

Predstavnica naročnika: Ema Lešnik Sajovic

Kreativna direktorja: Gregor Makovec in Gašper Uršič

Tekstopisje, oblikovanje in umetniška direkcija: Studio Kruh

Fotograf/ilustrator: Filip Brinjovec, Studio Kruh

Produkcijska hiša: Zavod LAB07

Režiser: Miha Kačič

Medijska agencija: Studio Kruh

Trajanje akcije: marec in april 2024

Intervju

Marko Klemen
25. 05. 2024

Marko Klemen, kreativni direktor za vizualne zasnove v DROM agency, se rad obkroža z vsem…

Sem pripadnik generacije, ki še ni že od otroštva odraščala z vso to tehnologijo, tako da me novi trendi in nove funkcije še vedno zelo fascinirajo,…

Nermina Mašala Kelić
25. 05. 2024

Predsednica žirije letošnjega tekmovanja Sempler, ki nagrajuje najboljše medijske…

Segment, v katerem so družbena omrežja najbolj spremenila delo medijskih agencij, pa tudi vseh drugih, ki delujejo v marketingu, je intenzivna…

Jenni Field
22. 05. 2024

Z Jenni Field, eno od predavateljic na 26. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi, ki…

»V današnjih organizacijah ljudje želijo biti slišani. Želijo čutiti, da njihov glas šteje in da se njihove ideje upoštevajo.«

Naši avtorji