lidl
Opaženo

Nič mi ne manjka

»Nič mi ne manjka« je oglaševalska akcija, s katero Lidl Slovenija in Zveza za šport invalidov Slovenije – Slovenski paralimpijski komite (Zveza ŠIS-SPK) želita javnost opozoriti na uspešne slovenske parašportnike, ki so tudi izjemne osebnosti.

Kratek opis akcije: Akcija v ospredje postavlja slovenske športnike invalide in njihove dosežke. Nastala je v sodelovanju z agencijama Taktik in Luna \TBWA, navdih zanjo pa je bil nekdanji paralimpijski zvezdnik Darko Đurić, ki je pred časom v intervjuju za Delo z novinarko Vesno Milek dejal: »Nikoli se nisem počutil, da mi kaj manjka«.

Lidl Slovenija in Zveza ŠIS-SPK želita ob pomoči odbojkarice sede Sente Jeler, paraplavalca Tima Žnidaršiča Svenška, paralokostrelca Dejana Fabčiča, parakolesarja Aneja Dopliharja in paraplesalke Lare Nedeljković opogumiti in ozavestiti javnost, da šport ne pozna telesnih ovir, saj so pri doseganju ciljev najbolj pomembi trdna volja, motivacija in jasno zastavljen cilj.

Oglaševalsko akcijo so izvedli v dveh fazah. V prvi fazi so s plakati, na katerih so bili predstavljeni parašportniki zgolj z izjavo »Nič mi ne manjka«, in kratkimi televizijskimi oglasi Tima in Sente z enako izjavo vzbudili pozornost ljudi, v drugi pa so razkrili širšo sliko, kjer je v ospredju športnikova motivacija – tekme, cilji, uspehi.

Glasbena podlaga za televizijski oglas je bila himna slovenskih parašportnikov, ki sta jo Lidl Slovenija in Zveza ŠIS-SPK predstavila lani v sodelovanju s slovenskim raperjem Rokom Terkajem.

para1

para2

para3

para4

para5

para6

para7

para8

para9

para10

Elementi akcije: odnosi z javnostmi, televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, komunikacija na družbenih medijih, spletno oglaševanje, radijski in tiskani oglasi

Predstavniki naročnika: Tina Cipot, Anita Srac, Špela Kregar, Nina Plantan in Robert Gornik

Predstavnika Zveze ŠIS-SPK: Majda Vesel Kočar in Drago Perko

Odnosi z javnostmi: Sanja Grobovšek Šubic in Dunja Cvek Jurančič (Taktik)

Marketinška kampanja: Luna \TBWA

Direktorica projekta: Sanja Hudin

Vodja projekta: Urška Cerar

Kreativni direktor: Tine Lugarič (Trampolin studio)

Umetniški direktor: Jure Sotler

Tekstopisec: Blaž Žnidarec

Oblikovalka: Nina Zadravec

Produkcijska hiša: Lab07

Režiser: Miha Kačič

Direktor fotografije: Darko Sintič

Fotograf: Peter Giodani

Glasba: Trkaj – Ta tempo

Družbeni mediji: Eva Remic (DROM Agency)

Zakup medijskega prostora: Jasmina Kljajić in Sara Podvršnik (OMD)

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji