bla
Opaženo

Kol’kor kapljic, tolk’ nesreč

Agencija za varnost prometa je v sodelovanju z agencijo Futura DDB v novi kampanji znano sporočilo ljudske pesmi predstavila v novi luči.

Kratek opis akcije: Izhodišče akcije je, da je alkohol v slovenski družbi večkrat predstavljen kot »lepilo« za druženje, opevajo ga ponarodele pesmi in ga postavljajo v vlogo junaka. Slovenci smo po porabi alkohola visoko nad evropskim povprečjem. Na leto Slovenec, starejši od 15 let, v povprečju popije 11 litrov čistega alkohola. Po alkoholu posegamo praktično ob vsaki priložnosti. »Oglaševalska kampanja zato predstavlja bistvo, ki ga mnogokrat spregledamo. Neodgovorno in nepremišljeno vedenje lahko med drugim vodi tudi v vožnjo pod vplivom alkohola. Glavno sporočilo kampanje črpa iz ljudske pesmi »Kol’kor kapljic, tol’ko let«. Besedilo izvirne pesmi nam pravi, da se nam ob vsaki popiti kapljici podaljša življenje, a v prometu je ravno obratno. Več kapljic ne pomeni boljše zabave, ampak večje tveganje za ogrožanje cestnega prometa. S tem namenom so snovalci kampanje predelali glavno sporočilo izvirne pesmi, ki se zdaj glasi »Kol’kor kapljic, tolk’ nesreč«,« pojasnjujejo v agenciji.

bla

Elementi akcije: televizijski oglas, radio oglas, tiskani in spletni oglasi, zunanje oglaševanje

Predstavniki naročnika: Petra Fatur in Nina Kumerdej

Direktor naročnika v agenciji: Peter Dobovičnik in Urška Nučič

Kreativni direktor: Zoran Gabrijan

Tekstopiska: Tina Križaj

Umetniški direktorici: Tina Brezovnik in Aleksandra Švigelj

Animacija: Matjaž Lužar

Medijska strategija in zakup: Alenka Kanduc

TV-produkcija: Instant

Avdioprodukcija: 100 d. o. o.

Trajanje akcije: junij 2021

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji