mmm
Opaženo

Goodyear s slovenskimi vplivneži praznoval 125. rojstni dan

Ameriško podjetje Goodyear letos praznuje 125 let svojega obstoja. Obletnica je pomembna tudi za Goodyear Slovenija, ki je že četrt stoletja del mednarodne korporacije Goodyear.

Kaj imata skupnega Goodyear in filmska industrija?

Goodyear je ob svojem 125. rojstnem dnevu želel javnost informirati o tem častitljivem jubileju. Tega se je v Sloveniji lotil z aktivacijo na družbenih omrežjih, kjer je predstavil drugo plat blagovne znamke, natančneje dolgoletno prisotnost v filmski in popularni kulturi. Ob snovanju aktivacije je slovenska ekipa preučila bogato zgodovino, ključne mejnike znamke, revolucionarne Goodyearove tehnologije, prepoznavne obraze blagovne znamke Goodyear, vključenost Goodyeara v športno dogajanje ter njegovo prisotnost v filmski industriji. In prav slednja jih je prepričala, saj se Goodyearu le redko pojavi priložnost za nagovarjanje širšega občinstva s pomočjo popularne kulture.

Goran Hrvaćanin povzel filme, v katerih se pojavi blagovna znamka

V prvem delu se je Goodyear povezal z igralcem Goranom Hrvaćaninom in pripravil tritedensko aktivacijo na Facebook profilu Goodyear Slovenija. V sklopu sodelovanja je nastalo pet videov, v katerih je Goran Hrvaćanin ponazoril prizore iz petih različnih filmov v katerih se je pojavil tudi Goodyear, sledilce pa povabil k ugibanju upodobljenega filma. Paleta filmov z Goodyearom je sicer široka, ključna pri izboru znanih filmov pa je bila želja, da ugibanje za sledilce ne bi predstavljalo pretrdega oreha. Tako je Hrvaćanin ponazoril enega ikoničnih prizorov iz filma Brazgotinec, zapel je na odru kot pevec iz filma Brata Blues, spregovoril z znamenitim glasom glavnega junaka iz filma Batman, zaplesal kot priljubljena plavolaska iz filma Blondinka s Harvarda 2 in stopil v čevlje Henryja Forda za igranje prizora iz filma Izzivalca. Za večjo motivacijo sledilcev je Goodyear organziral tudi nagradno igro za sodelujoče.

Pomoč Domna Valiča, Saše Kapetanovič in Nipketa

Za doseganje širše palete uporabnikov družbenih omrežij, tudi tistih na Instagramu, se je Goodyear povezal še s tremi dodatnimi vplivneži, ki so se za en dan prav tako prelevili v igralce legendarnih filmov iz Goodyearove zgodovine. Tako je Domen Valič prevzel vlogo Tylerja Durdna iz filma Klub golih pesti, Saša Kapetanovič je s svojim jeklenim konjičkom poustvaril prizor iz filma Batman, Boštjan Nipič pa je svojega štirinožnega prijatelja Blunta učil olikanega prehranjevanja, kot je to počel glavni igralec filma Finch. Goran Hrvaćanin pa se je, poleg vlog, ki je odigral za Facebook profil Goodyear Slovenija, na svojem osebnem Instragram in facebook profilu zapeljal še v zabavni svet Avtomobilov.

mmm

Intervju

Življenje z znaMMkami
20. 05. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najbolj me navdušujejo ideje in znamke, ki se znajdejo na TAM-TAM-ovem Plaktivatu.

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Naši avtorji