Članki avtorja: Tina Guček

bob znamka
MMARKETING

Bob: duhovit, iskren, pošten in dostopen

dobrote dolenjske

Dolenjska navdušuje s svojimi dobrotami

arg
MMARKETING

Argeta Exclusive: Ponuditi potrošniku še več in še bolje

brda
MMARKETING

Pomembne so inovativnost, trajnost in brezkompromisna kakovost

peter cesar

Več kot »le« arhitekt

anketa hrana 2

Od pečenke in sarme do potice in pite

penine

Mehurčki niso več le za posebne priložnosti

5ka

5KA, spletna učilnica, ki je v pomoč učencem in staršem

moleskine

Moleskine: »Knjiga, ki jo je treba še napisati, in zgodba, ki…

bla

Smučanje doživlja novo renesanso

itak
MMARKETING

30 let mobilne telefonije – in njenega oglaševanja

gorenje kuhinje
MMARKETING

S pomočjo e-trgovine od poslovnih h končnim kupcem

pp
MMARKETING

Perutnina Ptuj s prenovljeno, Poli pa z novo spletno stranjo…

iaquin

Samosvoj vinar, ki ne sledi tržnim smernicam

lidl skupaj
MMARKETING

Lidl Slovenija s pesmijo za več optimizma in življenjske radosti

fraport2
MMARKETING

Ljubljansko letališče z novo spletno stranjo še korak bliže…

Intervju

bla
20. 01. 2022

Klemen Peternel, direktor družbe Kalmia, poudarja, da NFT nosi pravo vrednost šele takrat…

V svetu blockchaina se vse dogaja s hitrostjo, ki je svetlobna v primerjavi z običajnim svetom, toda tehnologija je vedno bolj preizkušena in postaja…

bla
17. 01. 2022

Z Martino Wanis in Janom Šlambergerjem, zmagovalcema 6. sezone Štartaj Slovenija, smo se…

Če so nam oddaje nekaj pokazale, je to, da slovenski kupci želijo vedeti, od kod izvira hrana, ki jo uživajo.

teržan
15. 01. 2022

Z Darjo Teržan, izvršno direktorico poslovnega področja Donat v Atlantic Grupi, smo se…

»V marketingu se vse začne in v marketingu se vse konča. Kdor v poslovnem svetu tega danes ne razume, bo imel resne težave, morda ne letos, a v…

Naši avtorji