Članki avtorja: Tina Guček

LIFFe

LIFFe praznuje 35. izvedbo

Z nogometom
MMARKETING

Z nogometom do evropske zgodbe o uspehu

katrca

Nova »katrca« je vozilo za življenje

Meta Pavlin Avdić
MMARKETING

Trajnost je na koncu vedno osebna misija

opel
MMARKETING

125 let uresničevanja avtomobilskih sanj

Rock Radio 2
MMARKETING

»Zadovoljujemo potrebe poslušalcev, ki iščejo nekaj drugačnega«

amanda
KOMMUNICIRANJE

Pripravite krizni načrt, odzovite se hitro in predvsem ne…

kliping
KOMMUNICIRANJE

Odnosi z javnostmi med podkasti, TikTokom in umetno inteligenco

Katja Krasko Štebljaj
KOMMUNICIRANJE

Med zaposlenimi in vodji vlada velika kognitivna disonanca

Amanda Coleman
KOMMUNICIRANJE

Kako komunicirati v času permanentne krize?

gž

»Odgovorne blagovne znamke ustvarjam že več kot desetletje«

Gabrijela Cojzer in Mateja Črešnar

Odnosi z javnostmi med retro kampanjami in UI-oglasi

Tour
MMARKETING

Tour tvojega življenja: dokaz, da se lahko v športu komunicira…

Nostalgični oglasi
MMARKETING

Nostalgični oglasi ali »bili smo z vami, ko ...«

Strokovnjak za začimbe
MMARKETING

Strokovnjak za začimbe – že 70 let

Peter Vidmar

Šport je posel in posel je šport

Intervju

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

blaz
06. 11. 2024

Priljubljenost TikToka ne pojenja, o čemer smo se pogovarjali z Blažem Vižintinom,…

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Naši avtorji