Članki avtorja: Tina Guček

bob znamka
MMARKETING

Bob: duhovit, iskren, pošten in dostopen

dobrote dolenjske

Dolenjska navdušuje s svojimi dobrotami

arg
MMARKETING

Argeta Exclusive: Ponuditi potrošniku še več in še bolje

brda
MMARKETING

Pomembne so inovativnost, trajnost in brezkompromisna kakovost

peter cesar

Več kot »le« arhitekt

anketa hrana 2

Od pečenke in sarme do potice in pite

penine

Mehurčki niso več le za posebne priložnosti

5ka

5KA, spletna učilnica, ki je v pomoč učencem in staršem

moleskine

Moleskine: »Knjiga, ki jo je treba še napisati, in zgodba, ki…

bla

Smučanje doživlja novo renesanso

itak
MMARKETING

30 let mobilne telefonije – in njenega oglaševanja

gorenje kuhinje
MMARKETING

S pomočjo e-trgovine od poslovnih h končnim kupcem

pp
MMARKETING

Perutnina Ptuj s prenovljeno, Poli pa z novo spletno stranjo…

iaquin

Samosvoj vinar, ki ne sledi tržnim smernicam

lidl skupaj
MMARKETING

Lidl Slovenija s pesmijo za več optimizma in življenjske radosti

fraport2
MMARKETING

Ljubljansko letališče z novo spletno stranjo še korak bliže…

Intervju

bla
20. 01. 2022

Klemen Peternel, direktor družbe Kalmia, poudarja, da NFT nosi pravo vrednost šele takrat…

bla
17. 01. 2022

Z Martino Wanis in Janom Šlambergerjem, zmagovalcema 6. sezone Štartaj Slovenija, smo se…

teržan
15. 01. 2022

Z Darjo Teržan, izvršno direktorico poslovnega področja Donat v Atlantic Grupi, smo se…

»V marketingu se vse začne in v marketingu se vse konča. Kdor v poslovnem svetu tega danes ne razume, bo imel resne težave, morda ne letos, a v…

Naši avtorji