Članki avtorja: Simon Šketa

Simon Šketa

Kako prodati trajnost, ne da bi se slišalo kot oglas za…

človeški pridih
DIGITALNO

Kako ohraniti človeški pridih v svetu avtomatizacije

Simon Šketa

Ko so medalje svetile močneje kot ideje

ui in posel

Umetnost iskanja ravnotežja med naravno in umetno inteligenco…

HOLISTIČNI
MMARKETING

Umetnost grajenja trajnih odnosov med podjetjem in potrošniki

brezmesno

Čudesa sodobne brezmesne ponudbe

šketa

Leto zatem še imam službo

šketa

X ne pove nič, a hkrati buri domišljijo

endutinment
MMARKETING

Ko se oglasi naučijo zabavati

znamke
MMARKETING

Brez verodostojnosti tudi opaženost ne zadošča

ui
MMARKETING

Z umetno inteligenco bo treba sobivati in se ne boriti z njo

šketa

Če ni kruha, pa jejte pršut!

šketa

Družbena omrežja na točki preloma

sketa
DIGITALNO

Kako dobro se »prodajate« na LinkedInu?

Intervju

zz
14. 07. 2025

O marketinških aktivnostih za Shein v Sloveniji smo spregovorili z Žanom Susmanom,…

Osnovni koncept Shein pop-up prodajalen je mišljen kot nek večdnevni dogodek, ki privabi množice in se nato seli na drugo lokacijo. V Citycentru…

zz
11. 07. 2025

V času, ko je pozornost potrošnika ena najdragocenejših dobrin v marketingu, prihajajo v…

Skupni imenovalec odzivov je navdušenje – ljudje doživijo hologram kot nekaj novega, nepričakovanega in vizualno zelo močnega, kar lahko vpliva tudi…

tomato
07. 07. 2025

Obiskovalci Ljubljanskega gradu si bodo v letošnjem poletju – od 4. julija pa vse do 31.…

Naši avtorji